Gå til innhold

Kjenner jeg blir litt oppgitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sønn på 16 år. Han har fri i dag og skal til meg, men mener jeg skal hente han etter jobb istedenfor å ta buss selv å komme før jeg kommer hjem. Er det jeg som er vanskelig?

Anonymous poster hash: bf5dd...093

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bestemmer selv hvor mye du vil skjemme bort ungdommen. Men løpet er som regel kjørt når de er 16

Anonymous poster hash: c7f82...620

Skrevet

Har ei på 16 år. Hun må komme seg for hun skal selv til en hver tid. Og hun skal være intime også. Står ikke taxi i panna mi

Anonymous poster hash: 5dd24...1cd

Skrevet

Har ei på 16 år. Hun må komme seg for hun skal selv til en hver tid. Og hun skal være intime også. Står ikke taxi i panna mi

Hahahaha! Autokorrekt.

For= Dit (?)

Intime= i tide

Skrevet

Greit nok at seksuell lavalder er 16 år, men å bli pålagt å være intime er kanskje litt i overkant 😂😂😂

Anonymous poster hash: 7270a...513

Skrevet

Ikke ungens skyld at dere ikke er gift og bor sammen

Anonymous poster hash: b2367...63b

Skrevet

Hent ungen din! Fungerer som lim i relasjonen mellom dere den kjøreturen. Tenåringen føler seg sett og kanskje dere får en god prat?

Anonymous poster hash: 0c7f3...ea1

Skrevet

Det kommer jo veldig på hvor lang omvei det blir for deg. Er det snakk om mil bør han ta bussen, men om du bruker 10-15 min ekstra kan du hente.

Min favorittid med ungene når de var tenåringer var bilturene vi hadde sammen. Da har de som regel tid til å prate uten å bli forstyrrer av all slags duppeditter.

Skrevet

Det kommer jo veldig på hvor lang omvei det blir for deg. Er det snakk om mil bør han ta bussen, men om du bruker 10-15 min ekstra kan du hente.

Min favorittid med ungene når de var tenåringer var bilturene vi hadde sammen. Da har de som regel tid til å prate uten å bli forstyrrer av all slags duppeditter.

At sjåføren ikke kan forstyrres av duppeditter hindrer ikke tenåringen i å knotte videre på mobilen.

Skrevet

At sjåføren ikke kan forstyrres av duppeditter hindrer ikke tenåringen i å knotte videre på mobilen.

Jeg menge selvsagt at tenåringen ikke blir forstyrret av mobilen. De hadde ikke ubegrenset med data på telefonen og var mye mer forsiktig med å bruke den utenfor det trådløse nettverket vårt. De sjekket selvsagt telefonen, det hadde jo vært krise om de fikk vite noe en halvtime senere enn alle andre, men surfing ble det lite av i bilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...