Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #1 Skrevet 2. januar 2017 Har en sønn på 16 år. Han har fri i dag og skal til meg, men mener jeg skal hente han etter jobb istedenfor å ta buss selv å komme før jeg kommer hjem. Er det jeg som er vanskelig? Anonymous poster hash: bf5dd...093
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #2 Skrevet 2. januar 2017 Du bestemmer selv hvor mye du vil skjemme bort ungdommen. Men løpet er som regel kjørt når de er 16 Anonymous poster hash: c7f82...620
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #3 Skrevet 2. januar 2017 Har ei på 16 år. Hun må komme seg for hun skal selv til en hver tid. Og hun skal være intime også. Står ikke taxi i panna mi Anonymous poster hash: 5dd24...1cd
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #4 Skrevet 2. januar 2017 Har ei på 16 år. Hun må komme seg for hun skal selv til en hver tid. Og hun skal være intime også. Står ikke taxi i panna mi Anonymous poster hash: 5dd24...1cd Hahahaha! Autokorrekt. For= Dit (?) Intime= i tide Anonymous poster hash: 5dd24...1cd
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #5 Skrevet 2. januar 2017 Har ei på 16 år. Hun må komme seg for hun skal selv til en hver tid. Og hun skal være intime også. Står ikke taxi i panna mi Anonymous poster hash: 5dd24...1cd Greit nok at seksuell lavalder er 16 år, men å bli pålagt å være intime er kanskje litt i overkant 😂😂😂 Anonymous poster hash: 7270a...513
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #6 Skrevet 2. januar 2017 Ikke ungens skyld at dere ikke er gift og bor sammen Anonymous poster hash: b2367...63b
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #7 Skrevet 2. januar 2017 Hent ungen din! Fungerer som lim i relasjonen mellom dere den kjøreturen. Tenåringen føler seg sett og kanskje dere får en god prat? Anonymous poster hash: 0c7f3...ea1
*Miss Marple* Skrevet 2. januar 2017 #8 Skrevet 2. januar 2017 Det kommer jo veldig på hvor lang omvei det blir for deg. Er det snakk om mil bør han ta bussen, men om du bruker 10-15 min ekstra kan du hente. Min favorittid med ungene når de var tenåringer var bilturene vi hadde sammen. Da har de som regel tid til å prate uten å bli forstyrrer av all slags duppeditter.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #9 Skrevet 2. januar 2017 Det kommer jo veldig på hvor lang omvei det blir for deg. Er det snakk om mil bør han ta bussen, men om du bruker 10-15 min ekstra kan du hente. Min favorittid med ungene når de var tenåringer var bilturene vi hadde sammen. Da har de som regel tid til å prate uten å bli forstyrrer av all slags duppeditter. At sjåføren ikke kan forstyrres av duppeditter hindrer ikke tenåringen i å knotte videre på mobilen. Anonymous poster hash: c7f82...620
*Miss Marple* Skrevet 2. januar 2017 #10 Skrevet 2. januar 2017 At sjåføren ikke kan forstyrres av duppeditter hindrer ikke tenåringen i å knotte videre på mobilen. Anonymous poster hash: c7f82...620 Jeg menge selvsagt at tenåringen ikke blir forstyrret av mobilen. De hadde ikke ubegrenset med data på telefonen og var mye mer forsiktig med å bruke den utenfor det trådløse nettverket vårt. De sjekket selvsagt telefonen, det hadde jo vært krise om de fikk vite noe en halvtime senere enn alle andre, men surfing ble det lite av i bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå