Gå til innhold

Flere som har opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet i dag med vondt i magen og diare. Satt på do, og magesmertene ble verre og verre, og jeg begynte å kaldsvette. Svetten rant over hele kroppen. Måtte til slutt bare legge meg ned på badegulvet, for jeg var så uvel og følte jeg skulle besvime.

Etter ca en halvtime avtok magesmertene, og jeg fikk til å drikke litt vann og legge meg på sofan. Frøs og var helt utslått.

Dette har skjedd et par ganger før ifb med diare. Er dette noe som er vanlig ved diare? Burde jeg oppsøke lege?

Anonymous poster hash: 9a3c0...ad8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig vanlig med magesjau ja.

Varer det lenge, slik at du sliter med å få i deg væske og næring ville jeg kontaktet lege.

Anonymous poster hash: ccc7b...d30

Skrevet

Våknet i dag med vondt i magen og diare. Satt på do, og magesmertene ble verre og verre, og jeg begynte å kaldsvette. Svetten rant over hele kroppen. Måtte til slutt bare legge meg ned på badegulvet, for jeg var så uvel og følte jeg skulle besvime.

Etter ca en halvtime avtok magesmertene, og jeg fikk til å drikke litt vann og legge meg på sofan. Frøs og var helt utslått.

Dette har skjedd et par ganger før ifb med diare. Er dette noe som er vanlig ved diare? Burde jeg oppsøke lege?

Nervus vagus påvirkes slik at du får lavere puls, lavt blodtrykk, derfor blir du kaldsvett og besvimelsen nær!

Du gjorde rett i å legge deg ned. Drikk godt!

Anonymous poster hash: c5526...cdd

Skrevet

Har opplevd det jeg og, men jeg svimte faktisk av mens jeg satt på do.

Anonymous poster hash: 487ab...4da

Skrevet

Høres ut som det ikke er så uvanlig da :)

Men veldig ubehagelig når det står på.

Tusen takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...