Gå til innhold

Hva slags bilder "liker" dere på Facebook? Og

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvilke personer liker dere bilder/oppdateringene til? Trykker dere også på liker dersom det er noen dere ikke har noe forhold til?

Anonymous poster hash: abdfe...877

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker ofte bilde av barn og av ferier. Hvis noen annonserer at de er gravid eller har fått barn, liker jeg også selv om jeg kanskje ikke har snakket med vedkommende på lenge.

Anonymous poster hash: aa586...856

Skrevet

Alt jeg syns er koselig, morsomt, søtt osv. Familiebilder, selfier i naturlig setting, koselige bilder fra turer/ferier, bilder av ting som frembringer gode minner osv.

Anonymous poster hash: be170...bcb

Skrevet

Forskjellig. Det jeg liker den dagen. Bestevennen min liker jeg alt hos. Alltid.

Anonymous poster hash: 237c6...575

Skrevet

Jeg liker hyggelige ting, jeg liker stort sett aldri bilder av barn med mindre det er nyfødtannonsering. Jeg synes ikke noe om å publisere bilder av barn på nettet, så uavhengig om det er min beste venninne som gjør det eller andre blir det ingen liker fra meg. Jeg liker heller ikke sånne trutmunnbilder, så de får også stå for min likerknapp.

Anonymous poster hash: 23aeb...3f5
Skrevet

Jeg liker hyggelige bilder, morsomme bilder, situasjonsbilder, fortellende bilder. Jeg liker stort sett ikke oppstilte "perfekte" bilder av voksne eller barn. Hvem jeg liker bilder hos kommer an på hvem som har lagt opp bilder akkurat når jeg er innom Facebook. For meg er Facebook ferskvare. Det som dukker opp når jeg er der får oppmerksomhet, jeg leser aldri alt.

Skrevet

liker bilder jeg synes er koselige og fine :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...