Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #1 Skrevet 2. januar 2017 Skriv gjerne hva du er.. Hva tenker dere om skitne dresser til barna? Tenker da på dresser som har MASSE flekker som ikke går vekk i vask. Sand og jord... Anonymous poster hash: ecc33...670
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #2 Skrevet 2. januar 2017 Pff.... helt ok tenker jeg.... det er sånn det blir, når man har aktive barn! Jeg hadde reagert eller byttet dressen om det var hull i den eller om den var for liten. Anonymous poster hash: 69600...ad3
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #3 Skrevet 2. januar 2017 Flekker som ikke går vekk i vask bryr jeg meg nada om så lenge barnet er tørt og passe varmt. Jord, sand etc børster jeg av eller vasker dressen om nødvendig. Anonymous poster hash: e9de3...26c
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #4 Skrevet 2. januar 2017 Skitne dresser er vell umulig å unngå. Bare de er hele og resten av tøyet er normalt. Anonymous poster hash: 39703...2f4
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #5 Skrevet 2. januar 2017 Jeg syns det er veldig ubehagelig å bruke dresser på sønnen min som det er flekker på som ikke går vekk. Samtidig har jeg ikke mulighet til å kjøpe ny dress/regntøy hver gang de har stygge flekker som ikke går vekk i vask. Anonymous poster hash: dbc99...605
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #6 Skrevet 2. januar 2017 Du får "desverre" ikke rene barn hjem fra barnehagen. Jeg var mer bekymret om hun var ren når jeg kom å hentet. De skal være skitten Anonymous poster hash: e3aef...6e6
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #7 Skrevet 2. januar 2017 Tenker ikke noe spesielt om det. Det viktigste er at barnet er tørt,varmt og har full bevegelsesfrihet. Ped.leder og mamma Anonymous poster hash: 5384e...8e7
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #8 Skrevet 2. januar 2017 Det tenker jeg veldig lite om så lenge dressen er god, varm og lett å bevege seg i Pedleder Anonymous poster hash: f3081...185
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #9 Skrevet 2. januar 2017 Jeg syns det er veldig ubehagelig å bruke dresser på sønnen min som det er flekker på som ikke går vekk. Samtidig har jeg ikke mulighet til å kjøpe ny dress/regntøy hver gang de har stygge flekker som ikke går vekk i vask. Anonymous poster hash: dbc99...605 Hvorfor synes du det? Anonymous poster hash: f3081...185
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #10 Skrevet 2. januar 2017 Men det som irriterer meg litt ved vår barnehage er at ikke spyler regntøyet etter de har vært ute. Da hadde det vært mye lettere å få klærene rene igjen. Anonymous poster hash: dbc99...605
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #11 Skrevet 2. januar 2017 Men det som irriterer meg litt ved vår barnehage er at ikke spyler regntøyet etter de har vært ute. Da hadde det vært mye lettere å få klærene rene igjen. Anonymous poster hash: dbc99...605 Det gjør ikke vi heller. Er det vanlig altså? Anonymous poster hash: f3081...185
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #12 Skrevet 2. januar 2017 Men det som irriterer meg litt ved vår barnehage er at ikke spyler regntøyet etter de har vært ute. Da hadde det vært mye lettere å få klærene rene igjen. Anonymous poster hash: dbc99...605 Spør om de kan gjøre det? Men da må de ha mulighet til å henge det ute under tak, slik at vannet kan renne av Anonymous poster hash: 81755...4ef
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #13 Skrevet 2. januar 2017 Men det som irriterer meg litt ved vår barnehage er at ikke spyler regntøyet etter de har vært ute. Da hadde det vært mye lettere å få klærene rene igjen. Anonymous poster hash: dbc99...605 Vi har ikke plass til å henge opp klissvått regntøy inne. Gjennomvåt regntøy sender vi med hjem så foreldre kan tørke. Så fremt tøyet ikke er skittent/vått inni så sender vi ikke hjem skittent regntøy. Anonymous poster hash: 0a765...dd7
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #14 Skrevet 2. januar 2017 Jeg setter pris på at foreldre tar med utetøy hjem for en vask av og til. Helt enig i at det trenger ikke å være reint hele tida, men det finnes da en mellomting. Hilsen pedleder og mamma Anonymous poster hash: 6e6c7...23d
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #15 Skrevet 2. januar 2017 Jeg tar med regntøy og dresser hjem i helgene og vasker, flekker som ikke går enser jeg ikke engang. Anonymous poster hash: c6ede...cfe
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #16 Skrevet 2. januar 2017 Tenker at det skal være sånn og at barna har lekt skikkelig i søla. En fin dag mao! ... når jeg tenker meg om har jeg faktisk aldri lagt merke til de andre barnas dresser overhodet, speider bare etter min egen unge Anonymous poster hash: 3170f...a55
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #17 Skrevet 2. januar 2017 Skittene drsser som er rene er helt greit, det tyder kun på at barnet er aktiv. Skittene dresser som ikke er rene er en annen sak. De lukter, blir stive og er motbydelige. Ikke vanskelig å se forskjell på flekker som ikke går bort i vask og drss som aldri blir vasket. Anonymous poster hash: 89a38...55c
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #18 Skrevet 2. januar 2017 Her vaskes kun klær om det er helt nødvendig, for det sliter så grusomt på klærne om de skal vaskes hele tiden. Vi børster av og tørker av med en klut, og vasker i maskin om det lukter ille, eller når det er virkelig vanskelige flekker. Viktigere at klærne er hele og varme og funksjonelle enn at det er noen flekker på. Anonymous poster hash: c59c0...589
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #19 Skrevet 2. januar 2017 Når klærne er så skitne at de lukter surt synes jeg det er på tide med en vask, ellers gjør det ingenting at uteklær er skitne. Hilsen barnehageansatt Anonymous poster hash: 1905e...65c
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #20 Skrevet 2. januar 2017 Det gjør ikke vi heller. Er det vanlig altså? Anonymous poster hash: f3081...185 Vet ikke om det er vanlig,men jeg har hvertfall jobbet i to forskjellige barnehager å der spylet vi regntøyet til barna om de var skitne. Anonymous poster hash: dbc99...605
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå