Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #1 Skrevet 2. januar 2017 Pga julen, gaver, middagsselskap osv. Tips til noe å gi? Han fikk jo nettopp mye til jul av det han ønsket seg. Anonymous poster hash: 814fd...1fd
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #2 Skrevet 2. januar 2017 Ga min 10 klips kort på blow Jobs, han elsket det!! Anonymous poster hash: 38fa6...82d
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #3 Skrevet 2. januar 2017 Gi et gavehefte med forskjellige ting, en massasje fra deg, romantisk middag, kinodate osv. Da trenger du ikke bruke penger der og da og det er en hyggelig gave å få Anonymous poster hash: 3a94c...90e
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #4 Skrevet 2. januar 2017 Jeg kjøpte på nett, betalte med klarna, og da har man to uker på seg før regningen forfaller. Genialt når lønna kommer den 12. Anonymous poster hash: b1249...026
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #5 Skrevet 2. januar 2017 Det er om to dager så rekker ikke å bestille noe tror jeg? Anonymous poster hash: 814fd...1fd
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #6 Skrevet 2. januar 2017 Sett bort barna. Lag til et romantisk leirsted i skogen eller et annet sted det er fint. Du får sikkert låne reinskinn ol av familie og venner hvis du ikke har selv. Et godt kokebål eller en kokegrop der du kan ha et nydelig måltid nesten ferdig når dere kommer. (Avtal med noen som kan være bålvakt). Da hadde ikke jeg hatt behov for mer gave. Anonymous poster hash: 411e0...b70
3 i april Skrevet 2. januar 2017 #7 Skrevet 2. januar 2017 Menn er enkle skapninger 😂 skaff barnevakt, lag et bedre måltid.gi ham en blow jobb eller heftig sex eller begge deler. Da er det stor mulighet for at han kommer til å glise helt til neste bursdag 😂😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå