Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #1 Skrevet 2. januar 2017 Etter en krangel ser det ut til at forholdet til meg og kjæresten er over. Det er vondt, men jeg har tenkt tanken før på at vi ikke blir å vare(pga div han gjør som jeg ikke kan leve med)..så er kanskje like greit selv om jeg lengter etter han. Vi har ikke barn sammen, men jeg har barn fra før som er blitt sterkt knyttet til han..hvordan gjør jeg det ifht barna? Og hvordan holder jeg selv styrken når ting blir hardt? Venninner har egne barn, så kan ikke komme å være sammen med meg, ikke har jeg særlig med familie heller..kun en mor Anonymous poster hash: ef721...b5e
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #2 Skrevet 2. januar 2017 Du finner styrke fordi du må. Du tar time for time og gjør så godt du bare kan. Det er lov å være lei seg forran barnet. Vær ærlig med at mamma er lei seg pga vi ikke er kjærester lenger. Si at det ikke har noe med han/hun å gjøre og at han ikke ville forlate barnet, men må dra nå fordi vi ikke er kjærester mer. Kanskje de kan ses en gang innimellom en stund for å få en rolig avslutning på det hele... dersom dette er noe du har tenkt på lenge er det sikkert det rette. Selv om det er sinnsykt vondt nå... prøv å kom deg ut i frisk luft og Finn på kjekke ting med barnet. Husk at du kun fortjener det aller aller beste. Trøsteklem ❤️ Anonymous poster hash: f759e...09b
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #3 Skrevet 2. januar 2017 Viss han er glad i barnet så vil han sikkert møte det(fordeom det ikke er faren) Det ordner seg sikkert ❤ klem til deg. Anonymous poster hash: 50c66...7de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå