Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #1 Skrevet 2. januar 2017 Har en baby på straks 8,5 mnd som de siste dagene har slitt med søvnen. Når han skal sove (både dupp og til natten) ligger han på siden (han sover på siden), spenner seg i bue og roper og hyler. Han ligger slik en stund til han finner roen og sovner. På natten våkner han hele tiden og gjentar dette. Vi kan bruke 5-10 min på å roe han ned og stryke og kose, og etter 5-10 min med søvn begynner han på igjen. Han kan gjenta dette i 2 timer, sove i 2 timer og så begynne å rope igjen. Han veklser mellom å gjøre det i søvne og våken tilstand. Er det noen som vet hva dette kan være? Anonymous poster hash: 6cc4b...2d4
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #2 Skrevet 2. januar 2017 Mørkeredd? Har dere nattlampe? Er i beste separasjonsangst-tid han nå.. Anonymous poster hash: 9fda9...46c
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #3 Skrevet 2. januar 2017 hvis han spenner seg i bue vil jeg tro han kanskje har vondt? et magevirus kanskje? tenner? Er jo i grunn umulig for oss her inne å vite. blir bare synsing. De små går igjennom mange ulike perioder. Ikke alltid man finner ut hvordan ting henger sammen før det er over Anonymous poster hash: dbe3e...e24
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #4 Skrevet 2. januar 2017 Mine gjør sånn ved smerter. Om det er tenner, mage eller ører er ikke lett å vite. Har du prøvd med paracet for å se om barnet får sove bedre da? Anonymous poster hash: 60ee5...8e2
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #5 Skrevet 2. januar 2017 Mine gjør sånn ved smerter. Om det er tenner, mage eller ører er ikke lett å vite. Har du prøvd med paracet for å se om barnet får sove bedre da? Anonymous poster hash: 60ee5...8e2 Hvis det var smerter, skulle jeg ikke merke det på ham ellers også? Han ligger mye på gulvet og leker, og da viser han ingen tegn til ubehag. Anonymous poster hash: 6cc4b...2d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå