Gå til innhold

London ,terror

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere reist til London i mai.Jeg er bekymret for terror.London er ett yndet terrormål.kjenner jeg har blitt redd for å fly også.Flere som kjenner det sånn? Hadde dere reist til London uten å tenke på terror,bare kost dere?

Anonymous poster hash: 2da4b...5b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville dere reist til London i mai.Jeg er bekymret for terror.London er ett yndet terrormål.kjenner jeg har blitt redd for å fly også.Flere som kjenner det sånn? Hadde dere reist til London uten å tenke på terror,bare kost dere?

Ja, det hadde jeg gjort

Anonymous poster hash: 64ced...44d

Skrevet

Jeg var i London i desember, med barna, og tenkte ikke på terror.  Jeg vet at det er noe man kan bli utsatt for, på samme måte som flystyrt, ras, påkjørsel, blind vold, drukning osv.  Men jeg lar det ikke styre livet mitt.

God tur!

Anonymous poster hash: c8565...488
Skrevet

Men... terror kan skje hvor som helst, når som helst. Om du ikke drar til London, men velger å være en annen plass akkurat da- kan terror skje, bilulykke, jordras, en desperado med kniv...man har ingen garanti uasnett hvor man er. Ikke la terroristene vinne. De vil nettop skremme deg. Jeg forstår deg, har tankene selv, men prøver å skyve dem vekk. Etter terroren på bataclan var jeg redd for å dra på konserthuset med barnet mitt. Etter dette bestemte jeg meg for at de aldri skulle få vinne slik over meg igjen..

Anonymous poster hash: 63648...13c

Skrevet

Det ville jeg nok ikke gjort nei, men hvis du er gira er det bare å dra. Slik flere skriver så er man ikke 100 % trygge noen steder. Jeg må innrømme at jeg er blitt mer redd for å reise etter all terror

Anonymous poster hash: 1bf02...43d

Skrevet

Er ikke så gira faktisk.Vet ikke helt .Men har nok fått litt angst for å fly også.Ekkelt med alle de gærne Is folka.

Skrevet

Er ikke så gira faktisk.Vet ikke helt .Men har nok fått litt angst for å fly også.Ekkelt med alle de gærne Is folka.

Kan se på skrivemåten din, at du er den samme som er misfornøyd med salg av bilen.

Slutt å vær så redd og engstelig for alt mulig, angst for ditt og angst for datt.

Anonymous poster hash: b1cb6...d54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...