Gå til innhold

Noen som så "Valkyrien" på NRK?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker bra!

Anonymous poster hash: df779...ab9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv syns jeg den virker kjempespennende!

Anonymous poster hash: 1a26c...0d0

Skrevet

Virker bra. Domnedagstullinger er en interessant vri. Og Valkyrien stasjon ER kul, det har jeg alltid tenkt.

Skrevet

Hvor ser der denne?

Anonymous poster hash: 3a307...af6

Skrevet

Eh, rive ut en nyre? Ikke en gang Sven Nordin klarer å overbevise meg om at det er mulig. Kanskje det hadde vært mulig å diagnostisere i blinde at den var skutt i filler, men ikke bare rive den ut slik.

Jeg synes den ikke var så alt for gal, serien. Men mnh, jeg må bite tennene sammen for å ikke få angst over alt det uvirkelige. Hva er et masse...spektrometer? for noe?

Anonymous poster hash: 039ef...c48
Skrevet

Veldig spennende, ser frem til neste søndag

Skrevet

Åh, det var alt en tråd. To faktisk. Sorry, mod. Sorry alle. Sorry. Jeg følger ikke med. :(

Anonymous poster hash: 03e15...075
Skrevet
Eh, rive ut en nyre? Ikke en gang Sven Nordin klarer å overbevise meg om at det er mulig. Kanskje det hadde vært mulig å diagnostisere i blinde at den var skutt i filler, men ikke bare rive den ut slik.
Jeg synes den ikke var så alt for gal, serien. Men mnh, jeg må bite tennene sammen for å ikke få angst over alt det uvirkelige. Hva er et masse...spektrometer? for noe?

Anonymous poster hash: 46a45...42c
Skrevet

https://snl.no/massespektrometer 😂👍

Anonymous poster hash: 7bc11...f5f

Skrevet

https://snl.no/massespektrometer

Anonymous poster hash: 7bc11...f5f

Okei, så det er en del større enn det som får plass på en sykehustralle altså. Jaja. Apropos, en annen ting som irriterte meg, de refererte til han der politimannen som "01". Det er feil, det er sentralen på Grønland som er 01. Evt. har du også 03, hvis 01 er opptatt. Mange slike ting som irriterte meg litt.

Lurer på når jenta kommer "inn i spillet". Ser ut til at hun blir brakt inn i neste episode.

Skrevet

De klippet den scenen, han undersøkte, så gikk han inn med skalpell, mener jeg, så klipte de bort frem til han tok ut nyren. Han rev den ikke ut. Men ellers er jeg enig, det ble litt søkt.

Jeg var optimistisk til å begynne med, men så ble det litt for søkt etterhvert med litt for mye konspirasjonsteorier fra han Leif (eller hva han het). Jeg falt av siste 5-10 minuttene.

Anonymous poster hash: cbf4f...557
Skrevet

Noen som skjønner hvilken sykdom kona har?

Anonymous poster hash: 4fc2d...118

Skrevet

Jo jo, men må du ikke "brenne" sammen operasjonssåret etterpå? Det holder vel ikke bare med sutur? Og alt de gjør når han blør er jo bare å tørke. Det er jo en grunn til at fyren stadig vekk blør. Ja, jo, en god del fiction. De har tatt seg noen friheter.

Men sånn ellers, helt greit.

Ja, jo, konspinoia ja. Det verste er at det er en del folk som er slik. Jeg har møtt sånne...

Anonymous poster hash: 03e15...075
Skrevet

Noen som skjønner hvilken sykdom kona har?

Anonymous poster hash: 4fc2d...118

Det er noe som gjør at hun havnet i koma, men samtidig ikke angriper hjernen hennes. Neiggu om jeg skjønner noe av hva det skulle kunne være. Du havner ikke i koma om du ikke har en infeksjon i hjernen.

Åh, og han raneren som holdt på å forblø. Da blir du blå om leppene og hvit i ansiktet (har sett det selv). Han... kunne ha spilt bedre. Jeg klarer å bli hvit i ansiktet om jeg "viller" meg nok til det. Blå lepper er vanskeligere. Men det er bare litt sminke som skal til for det.

Skrevet

Syned den virker bra nok hvis man ikke tar ting for seriøst.

Jeg er storfan av Pål Sverre Hagen, han virker ikke helt god i serien men for meg holder det lenge å bare sikle litt😛😀

Anonymous poster hash: c12f0...d9f

Skrevet

To tråder av samme tema er flettet sammen.

Ann Christin, admin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...