Anonym bruker Skrevet 1. januar 2017 #1 Skrevet 1. januar 2017 Sparer dere de til dere får barnebarn eller hur? Anonymous poster hash: 12dfc...514
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2017 #2 Skrevet 1. januar 2017 Ungene på 7,9 og 11 bruker de ved pultene sine. Selger de nok, når de er ferdig med å bruke dem. Anonymous poster hash: d7853...a4c
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2017 #3 Skrevet 1. januar 2017 Vi har bare en og den bruker yngstejenta på 10 ved pulten sin. Anonymous poster hash: 2a8d0...1ed
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2017 #4 Skrevet 1. januar 2017 De forsvinner ut av huset når vi er ferdig med dem. Når jeg får barnebarn om 15+ år (forhåpentligvis) kan jeg sikkert få kjøpt en brukt om jeg vil. Lagrer ikke dette i 15 år. Anonymous poster hash: 063db...716
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2017 #5 Skrevet 1. januar 2017 Solgte de når barna bler rundt 2 år. Da ønsket de å sitte på voksenstoler. De ble lite brukt, så ut for de. Liker de egentlig ikke noe særlig. Anonymous poster hash: 62693...99b
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2017 #6 Skrevet 1. januar 2017 Har stor plass på loftet, så der står de greit. Har to stykker og fire barn, så de er ganske godt brukt, ikke verdt stort på bruktmarkedet. Anonymous poster hash: bbc12...a77
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2017 #7 Skrevet 1. januar 2017 Selger unna alt jeg. Eneste jeg tar vare på er Brio tog, Duplo, playmobil og lego. Og noen få nyfødtklær som minne. Anonymous poster hash: b69db...184
Bøø Skrevet 1. januar 2017 #8 Skrevet 1. januar 2017 Onkelen min har den jeg brukte. Den gikk fra meg via 4 søskenbarn og er nå lagret. Jeg orket ikke kjøre 50 mil for å hente den når jeg fikk første så har trip trapp etterligning til eldste. Den kastet når han er er ferdig med den. Ybgste har ny tripp trapp. Mulig den blir vandre stol. Selger nok spebarnssettet når hun går over til bøyle. Svigermor har den mannen satt i den har vandret fra mannen til 4 søskenbarn og er nå tilbake i hennes hus for når vi besøker. Ser ingen grunn til å kvitte seg med en tripp trapp, men så er jo våre familier så tidsfordelt at ny stolsitter er klar når noen vojser fra en.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #9 Skrevet 2. januar 2017 Kjøpte fire da barnehagen solgte sine. De var nesten nye, men de endte opp men små stoler og bord slik de hadde før. Mest praktisk. Alle fire ungene kriga om den ene vi hadde, for den var best å sitte p når de gjorde lekser. To ble etterhvert flyttet inn på hobbyrommet. Stolen vi hadde gikk på hytta. Ett vennepar fikk en av oss etter noen år, og så forsvant de på loftet etterhvert når de mente det var flaut å sitte på. Tok ned når tantebarn kom på besøk og de ble ofte nede når ungene bare satt på de igjen. Nå står en alltid i stua, for nå har barnebarn kommet. Når ikke hun er på besøk bruker minsta alltid den. For nå er den tantebarnet sin, så nå er det ikke flaut vistnok. Mulig vi gir bort en til om noen venner trenger, men to skal vi nok alltid ha for vi vil ha stoler her til barnebarna. Jeg håper de skal bli brukt ofte, for jeg håper alle barnebarna kommer ofte på besøk. Det ser slik ut, for bonusbarnebarnet vårt som straks kommer er her ofte selv om vi ikke biologisk er besteforeldre til henne så er hun som ett ekte barnebarn. Passer meg og henne perfekt at vi jobber turnus til at vi kan passe når det er planleggingsdag i barnehagen. Idag er det jeg og to unger som får kose oss med henne på besøk. Anonymous poster hash: fdc66...426
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå