Gå til innhold

Hvor ofte trener deres 11 åringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Far og jeg er litt uenige i mengden treninger vår 11 åring bør ha.

Han trener nå 5 kvelder i uka. Han har mulighet til å bli med på trening en dag til, men jeg synes det holder med 5 kvelder. Han er bare 11 og trenger litt fritid også.

Gutten selv er ekstremt treningsvillig, så jeg føler at vi må holde han litt igjen slik at han ikke blir lei, overtrent og skadet.

Anonymous poster hash: 1521a...e92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 treninger i uka + gym.

Anonymous poster hash: 38315...70d

Skrevet

Utenom skole går min tiåring på håndball og fotball. En treningsdag på hver av idrettene, pluss kamper/cuper/turneringer. Når kampsesong er over i fotballen har de en ekstra trening i uka.

Anonymous poster hash: 7a1cc...b06

Skrevet

2 kvelder i uka fysisk, 2 kvelder i uka musikk +daglig hjemmeøving.

Anonymous poster hash: dc222...327

Skrevet

Har 10-åring, men svarer likevel. Nå har hun fire treninger i uka om hun er med på alt. Hun synes det er moro å trene, men blir sliten av at det er noe hver ettermiddag. Det er alltid mye stress med lekser og middag og mas om at hun må forte seg før hun kommer seg avgårde. I perioder har hun droppet en av treningene i den idretten som ikke har hatt høysesong. Hun driver med en sommeridrett og en vinteridrett, men begge idrettene har likevel trening nesten året rundt.

Anonymous poster hash: fd166...614

Skrevet

Fem ganger i uken på 11-åringen, syv økter i uken (pluss egentrening) på 12-åringen, men det inkluderer helgene (han satser).

Anonymous poster hash: 87bd5...09d

Skrevet

Gutt som blir 11 om en mnd. To ganger i uka, pluss kamp noen helger på en idrett. En gang i uka på idrett nr to. Han er flink, men har ikke ambisjoner, trener fordi det er sosialt og gøy.

Anonymous poster hash: dae70...228

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...