Anonym bruker Skrevet 1. januar 2017 #1 Skrevet 1. januar 2017 Skal selge et hus fra 90 tallet som er delvis oppusset. Men et soverom, en mellomgang og en separat do er ikke oppusset, så der er det original panel. Ville dere kostet på å male dette før salg? Har ikke anledning til å gjøre jobben selv, så det koster endel å få proffe til å gjøre det. Anonymous poster hash: bba31...a0d
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2017 #2 Skrevet 1. januar 2017 Jeg hadde definitivt kommet til å malt det i en lys gråtone, eller en annen nøytral farge - Det tror jeg kan øke verdien og gi potensielle kjøpere et bedre inntrykk. Anonymous poster hash: 9ac91...e11
skinnfilla Skrevet 1. januar 2017 #3 Skrevet 1. januar 2017 Ja,det er nok en god ide', gir mye bedre inntrykk 😊
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2017 #4 Skrevet 1. januar 2017 Ville definitivt malt ja. Men vurdert muligheten for å gjøre det selv. Koster mye med malere... Anonymous poster hash: a7a2f...88c
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2017 #5 Skrevet 1. januar 2017 Ville definitivt malt ja. Men vurdert muligheten for å gjøre det selv. Koster mye med malere... Anonymous poster hash: a7a2f...88c Eventuelt familiemedlemmer som vil tjene seg noen kroner, eventuelt andre man kjenner/stoler på kan gjøre en Ok jobb. Er jo ikke rakettforskning å male to-tre strøk på noen vegger. Anonymous poster hash: 9ac91...e11
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2017 #6 Skrevet 1. januar 2017 Eventuelt familiemedlemmer som vil tjene seg noen kroner, eventuelt andre man kjenner/stoler på kan gjøre en Ok jobb. Er jo ikke rakettforskning å male to-tre strøk på noen vegger. Anonymous poster hash: 9ac91...e11 Forholdsvis enkelt. Bare huske grundig vask og grunning med kvistlakk før maling. Anonymous poster hash: a7a2f...88c
Fandens Oldemor Skrevet 1. januar 2017 #7 Skrevet 1. januar 2017 Det burde du få gjort, ja. Det er antageligvis den billigste verdiøkningen du kan få.
ma(G)ma med to små :) Skrevet 1. januar 2017 #8 Skrevet 1. januar 2017 Jeg ville ikke ha malt det men lasert det. Da beholder du strukturen i treet, samtidig som det får en annen farge. Jeg synes lasert (kvalitets)panel er vakkert og lunt, men liker ikke malt panel, så for min del ville huset faktisk vært mer aktuelt hvis du ikke malte det, siden jeg da ville hatt muligheten til å lasere set selv.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2017 #9 Skrevet 1. januar 2017 Jeg ville ikke ha malt det men lasert det. Da beholder du strukturen i treet, samtidig som det får en annen farge. Jeg synes lasert (kvalitets)panel er vakkert og lunt, men liker ikke malt panel, så for min del ville huset faktisk vært mer aktuelt hvis du ikke malte det, siden jeg da ville hatt muligheten til å lasere set selv. Du er nok en av få. De fleste vil ha det malt. Det øker nok ikke verdien på huset, men øker gjerne omsetningshastigheten - og det er også penger. Anonymous poster hash: c3eb1...193
Fandens Oldemor Skrevet 1. januar 2017 #10 Skrevet 1. januar 2017 Klart det kan øke verdien. Alt man må fikse selv trekker ned, og de aller fleste vil jo gjøre noe med gulnet furu. Det er egentlig helt ekstremt hvor mange som kun vurderer "innflyttingsklart" når de kjøper bolig.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2017 #11 Skrevet 1. januar 2017 Forholdsvis enkelt. Bare huske grundig vask og grunning med kvistlakk før maling. Anonymous poster hash: a7a2f...88c Man trenger heldigvis ikke kvistlakk lenger. Det finnes en grunning der dette er i, som er lett å male med. Anonymous poster hash: 0b981...c5f
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2017 #12 Skrevet 1. januar 2017 Ville absolutt å prøvd å gjøre det særlig da så mye ellers av boligen er oppgradert for da vil folk tenke at de kan flytte rett inn og det ligger det mye verdi i. Du får kjøpt grunning med kvistlakk i så ikke såå mye jobb. Vi har en tv-stue/ gjesterom som hadde gulnet panel. 2 strøk med grunning og to strøk med Tudor farge - en pen grå/beige oppå og det ble som et nytt rom, så fornøyd! Anonymous poster hash: ba2bb...b87
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2017 #13 Skrevet 1. januar 2017 Man trenger heldigvis ikke kvistlakk lenger. Det finnes en grunning der dette er i, som er lett å male med. Anonymous poster hash: 0b981...c5f Ja, det er jo akkurat det hun skriver Grunning med kvistlakk... Anonymous poster hash: 47078...765
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå