Anonym bruker Skrevet 1. januar 2017 #1 Skrevet 1. januar 2017 Hentet hjem hamburgere til familien idag fes Best, men den ene manglet brød på toppen... vi spiste opp, men er det kjipt å sende en mld på fb å gjøre dem obs på det? Anonymous poster hash: df1e8...d24
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2017 #2 Skrevet 1. januar 2017 Ja, det er kjipt. De har jo ikke fått mulighet til å rette opp en menneskelig feil som ikke er dødelig. Anonymous poster hash: 3d553...c55
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2017 #3 Skrevet 1. januar 2017 Det er da ikke noe poeng. Du kan sende en mail til dem dersom du f eks ønsker erstatning/gavekort/unnskyldning. Men dette er feil som kan skje, og det er ikke noe som jeg synes det er greit å skrive på en åpen facebookvegg. Anonymous poster hash: 96ae7...b58
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2017 #4 Skrevet 1. januar 2017 Tror jeg dropper det, vil ikke fremstå kjip. Ei heller få "erstatning". Bare som en "vekker". Mente ikke på veggen, men på pm som jeg skrev i HI Anonymous poster hash: df1e8...d24
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #6 Skrevet 2. januar 2017 La det gååååååå.. Den kraften som jeg skjulte føøøøør! Anonymous poster hash: f692f...426
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå