Gå til innhold

Leie ut bolig med to leiligheter .

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk ifra faren til barna mine for et år siden , men vi vil gjerne prøve igjen...

Jeg har kjøpt meg eget hus som består av to leiligheter. Jeg og barna bor i den ene nå, og derfor trenger jeg ikke skatte av inntektene jeg får av den andre leiligheten. Jeg er student og hat veldig lite penger , så jeg er veldig usikker på om jeg skal flytte sammen med xn igjen . . .

Men : noen som vet litt hvor mye jeg skatter osv om jeg flytter?

Anonymous poster hash: 3975f...fae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

26 eller 28% av inntekten på begge (husker ikke nøyaktig) du kan trekke av penger til renovering, vedlikehold osv.

Skrevet

Ok. Takk:)

Hi

Skrevet

Han kan ikke flytte inn til deg da? Mener det er 27/28%. Men man får trukket fra utgifter som vedlikehold, kommunale avgifter osv.

Skrevet

Huset han bor i er et hus vi kjøpte sammen. Det er veldig fint med uteplass, mange soverom, og lekestue. Barna vil elske å bo der fast igjen.. men jeg er liksom litt redd for å binde meg til han igjen. . Hva om det går galt igjen ? Samtidig så ønsker jeg veldig at det skal fungere mellom oss , for oss som en familie sin skyld. Men jeg er som sagt student, og vil slite mye med penger om ting ikke går etter planen med å leie ut begge leilighetene i huset jeg nå bor i.

Jeg føler at jeg må bidra så mye jeg kan i eksen sitt hus.

Hi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...