Anonym bruker Skrevet 1. januar 2017 #1 Skrevet 1. januar 2017 Jeg gikk ifra faren til barna mine for et år siden , men vi vil gjerne prøve igjen... Jeg har kjøpt meg eget hus som består av to leiligheter. Jeg og barna bor i den ene nå, og derfor trenger jeg ikke skatte av inntektene jeg får av den andre leiligheten. Jeg er student og hat veldig lite penger , så jeg er veldig usikker på om jeg skal flytte sammen med xn igjen . . . Men : noen som vet litt hvor mye jeg skatter osv om jeg flytter? Anonymous poster hash: 3975f...fae
Anyne Skrevet 1. januar 2017 #2 Skrevet 1. januar 2017 26 eller 28% av inntekten på begge (husker ikke nøyaktig) du kan trekke av penger til renovering, vedlikehold osv.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2017 #3 Skrevet 1. januar 2017 Ok. Takk:) Hi Anonymous poster hash: 3975f...fae
mamma_til_verdens_beste Skrevet 1. januar 2017 #4 Skrevet 1. januar 2017 Han kan ikke flytte inn til deg da? Mener det er 27/28%. Men man får trukket fra utgifter som vedlikehold, kommunale avgifter osv.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2017 #5 Skrevet 1. januar 2017 Huset han bor i er et hus vi kjøpte sammen. Det er veldig fint med uteplass, mange soverom, og lekestue. Barna vil elske å bo der fast igjen.. men jeg er liksom litt redd for å binde meg til han igjen. . Hva om det går galt igjen ? Samtidig så ønsker jeg veldig at det skal fungere mellom oss , for oss som en familie sin skyld. Men jeg er som sagt student, og vil slite mye med penger om ting ikke går etter planen med å leie ut begge leilighetene i huset jeg nå bor i. Jeg føler at jeg må bidra så mye jeg kan i eksen sitt hus. Hi Anonymous poster hash: 3975f...fae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå