Gå til innhold

Vurderer å skrive ned alle timene samboer driver med telefonen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er MANGE! Er snakk om fra han står opp til han legger seg. I jula har han våknet, trykket på mobilen en time før han står opp, så går han og setter seg i sofaen og trykker. Hele dagen går med på å glo. Samtidig kjefter han på ungene som visstnok spiller hele dagen... Noe som er litt rart.. I dag feks har ungene hjulpet meg med frokosten, dekket på og laget kakao, eggerøre osv. Etterpå hjalp de med dessert. Så spilte vi brettspill og sett en film. Gjett hva samboer har gjort da! Jo, glodd på mobilen... Og dette er en ganske typisk dag. Bortsett fra når han er på jobb, da jobber han jo, men hjemme er det bare mobil.

Så kanskje jeg skal skrive det ned og vise ham? Håper han blir så flau at han slutter!

Anonymous poster hash: 21000...6a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I går var vi ute og koste oss med stjerneskudd. Dvs.. Jeg og ungene. Mannen satt på en benk med mobilen sin...

Skrevet

Begynn å kommunisere med han kun per telefon. Send meldinger med alt du vi kommunisere med han om. Selv om han sitter 2 meter unna. Blir han irritert, så svar "jeg kommuniserer bare via den kanalen det er størst sjanse for at du får det med deg" (per SMS eller messenger så klart) hvis han snakker til deg, svar med telefon. Kan bli litt artig også😂

Anonymous poster hash: 740dc...697

Skrevet

Du skal ikke heller bare ta det opp med han på voksent vis...? Går an å si ifra til han uten å leke detektiv først. Er det noe jeg menn hater og setter opp forsvaret for med en gang, er det å bli angrepet med noe de kritiseres for uten at det blir tatt opp på en ordentlig måte. Ser for meg du bare får en sinna og irritert reaksjon og ikke kommer gjennom til han.

Anonymous poster hash: aa9f3...953
Skrevet

Du skal ikke heller bare ta det opp med han på voksent vis...? Går an å si ifra til han uten å leke detektiv først. Er det noe jeg menn hater og setter opp forsvaret for med en gang, er det å bli angrepet med noe de kritiseres for uten at det blir tatt opp på en ordentlig måte. Ser for meg du bare får en sinna og irritert reaksjon og ikke kommer gjennom til han.

Anonymous poster hash: aa9f3...953

Har tatt opp dette så mange ganger nå at den metoden har jeg gitt opp for lenge siden.

Skrevet

Nå sitter jeg med mobilen hele tiden.

På tur med kjæresten til hans familie. Jeg kan ikke deres språk, noen få snakker engelsk men de er heller med i samtalene på sitt språk.

Verdens snilleste er de, men fb er kjekk å ha.

Gruer meg får hver gang jeg må lade.

Anonymous poster hash: 7ada4...e6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...