Anonym bruker Skrevet 1. januar 2017 #26 Skrevet 1. januar 2017 Nei her har alt blitt pakket ned i dag Anonymous poster hash: bafe9...445
TinaK 1990 Skrevet 1. januar 2017 #27 Skrevet 1. januar 2017 Her er alt borte, fjernet og pakket ned i dag. Hele huset er vasket og vi er klare for hverdag i morgen.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2017 #28 Skrevet 1. januar 2017 Hos oss har vi jul i stua til 13. dag jul. I år tror jeg faktisk det skal få stå ro dager til, så avslutter vi det hele neste søndag med god middag og nedpakking. Jeg syns det blir så mørkt og trist når jula ryddes bort så jeg vil ha det koselig lengst mulig. Anonymous poster hash: 7a1f3...208
Miamimom Skrevet 1. januar 2017 #29 Skrevet 1. januar 2017 Her er det jul til 13.dag! Jeg ELSKER juletreet og den store stjerna i vinduet, synes det er så vakkert og det gir meg ro i sjela å se på det om kvelden. Synes det er direkte vemodig å pakke det bort, så jeg gjør det ikke før jeg "må".
soleia Skrevet 1. januar 2017 #31 Skrevet 1. januar 2017 Her er det jul til 13.dag! Jeg ELSKER juletreet og den store stjerna i vinduet, synes det er så vakkert og det gir meg ro i sjela å se på det om kvelden. Synes det er direkte vemodig å pakke det bort, så jeg gjør det ikke før jeg "må". Einig. Vert så mørkt og kjedeleg i stova når alle julelysa er vekke.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2017 #32 Skrevet 1. januar 2017 Til 13 dag jul 😊 som flere sier, er så mørkt og trist når lysene og stjernene er borte fra vinduene. Anonymous poster hash: 67024...82c
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2017 #34 Skrevet 1. januar 2017 Har hatt besøk idag, og i morgen skal vi bort, så her må vi vente helt til 3.januar. Men DA skal jula ut 😊 elsker jula, men bare i desember er helt klar for å pakke bort juletingene 😊 Anonymous poster hash: 86c10...e7e
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2017 #35 Skrevet 1. januar 2017 Her kom all pynten opp første søndag i advent (ikke juletreet da) Var så utrolig deilig å bli kvitt alt det røde idag. Er så åpent og lyst nå Anonymous poster hash: f8710...2d0
Nebbdyret Skrevet 1. januar 2017 #36 Skrevet 1. januar 2017 Eg er så tradisjonell at eg feirar advent fram il 23. desember, då kjem jula inn og eg storkoser meg fyrste veka i januar med å strekke jula berre liiiiittt lenger. Koselig å kome heim til julestjerne og julelys når ein byrjar den kjedelig fyrste jobbveka på nyåret. Merkar eg blir litt trist av at det plutselig har blitt slik ein ikkje skal halde på noko av dei gamle tradisjonane. Og om ein skal fylgje strømmen her inne på DIB var ALT tungvint, trist og feil før. No skal vi ha ein einaste lang bursdagsfest året rundt der ein ikkje skal gjere/ha noko som minner overhodet om korleis ting var før. Og ungane må aldri møte motgang eller oppleve noko kjedelig. Det snodige er eg var kjempelei romjula til tider då eg var born. Men no ser eg virkelig verdien av det og huskar mange koselige stunder. Og dette er noko eg ynskjer å gi til mine born. Men eg er tydeligvis fødd i feil generasjon...
Hjertefru Skrevet 1. januar 2017 #37 Skrevet 1. januar 2017 Ikke her nei. Det som er av pynt og ikke minst lys får være til en uke eller to inn i det nye året. Må se at det lysner litt tidligere på morran før de deilige lyspunktene fjernes...
Yellow Brick Road Skrevet 1. januar 2017 #38 Skrevet 1. januar 2017 Du er selvfølgelig ikke den eneste, det er man sjelden. Men her hos oss er julepynten fram en uke til, tar den neste helg. Lysene ute får stå ut januar, synes det er deilig med litt ekstra lys ute nå når det er på det mørkeste. Denne siste uka koser vi oss skikkelig med julepynten, pepperkakehuset blir revet litt dag for dag - endelig er det lov til å "stjele" av det og siste rest av julekaker skal ut.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2017 #39 Skrevet 1. januar 2017 Jeg klarer ikke gå inn i et nytt år med julepynt rundt meg. Nyttår er blanke ark og fresh start, ikke julekuler og granbar. Vi kjører heller full jul i hele desember. Anonymous poster hash: c1eae...619
Gjest Hercule Poirot Skrevet 1. januar 2017 #40 Skrevet 1. januar 2017 Jula begynner jo julaften og varer til tjuende dag jul, så her får julepynten være framme til jula er over. Men selvfølgelig, vi pynta jo ikke til jul før lille julaften, heller. Det er ikke jul i adventstiden.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2017 #41 Skrevet 1. januar 2017 Noen få ganger har nok jeg også vært så lei bed nyttårsskiftet at alt ble fjernet da. Det er de gangene jeg har vært i depresjon. Denne julen og nyttår så jar jeg hatt det knallbra så nå skal jeg vente litt ekstra 😃 Anonymous poster hash: 72c1c...a2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå