Gå til innhold

Oslo - Drøbak

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har aldri vært i Drøbak før, men skal snart kjøre dit fra Gardermoen. Er det fine veier? Lett å stoppe underveis dersom det er noe? Dersom det er dårlig vær, pleier de å være flink til å brøyte/strø? Og er det godt skiltet/lett å finne fram?

Anonymous poster hash: 1b80c...83c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kjører på E6 fra Gardermoen til avkjøringen til Drøbak, og så er det vel ca et kvarter ned til Drøbak på vanlige veier.

På E6 er det ikke glatt, her er det trafikk hele døgnet. Lokalveiene til Drøbak har jeg ikke erfaring med på vinterføre.

Anonymous poster hash: 3f3cb...c0a

Skrevet

Fra Gardermoen til Drøbak er vel blant de bedre veiene i Norge. Blir både måkt og strødd når det trengs og god belysning. Akkurat nå er det lite/intet snø i området så det er gode kjøreforhold.

Anonymous poster hash: e93d2...09e

Skrevet

Høres ut som du skal på road trip i Mongolia.

Anonymous poster hash: d5344...5e9

Skrevet

Ikke være bekymret 😊

Jeg er faktisk ganske sikker på at jeg skulle klart å kjøre den strekningen uten større problemer: jeg har ikke lappen (kan kjøre bil, da, men har ikke gjort det på 15 år) og har usedvanlig dårlig retningssans. 😊😊

Skrevet

Haha! Neida, jeg mente det ikke slik at vi skal ut i Mongolia, men jeg er ikke så glad i å kjøre på helt ukjente steder, så greit å vite _litt_ om strekningen da synes jeg :)

Hvor lang tid beregner dere? På kartet står det 1 time og 5 min, men om det tar 15 min fra Oslo til Drøbak så blir det vel mer 45-50 minutter?

HI

Skrevet

Vil tro i underkant av en time😊

Anonymous poster hash: d5344...5e9

Skrevet

Det tar en drøy time og det er superbra vei hele veien.

Anonymous poster hash: 8b7a5...990

Skrevet

Ok, dette høres bra ut :) Tusen takk for svar, da vet jeg at vi kan slappe litt av selv om det ev. blir dårlig vær den dagen.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...