Gå til innhold

Jepp, så var mitt nye jeg igang med slankekuren

Anbefalte innlegg

Skrevet

91,4 kg. Grøss.

Flere som er i gang?

Anonymous poster hash: ee572...6f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken slankekur skal du bruke?

Anonymous poster hash: 47861...1a5

Skrevet

Høyde?

171 og 80 her.

Veide 96 i mai. Tok av 16 til oktober. Så bestemte jeg meg for å ta pause og bare opprettholde vekta.

Nå skal de siste ti bort.

Anonymous poster hash: 9f860...a45

Skrevet

Jeg er 169 cm. Hvordan ble du kvitt de 16?

Hi

Skrevet

Jepp

174 cm og 91 kg

Bruker str 44 og XL i klær nå, målet er å komme ned i str 38 og M igjen. Må nok ned til mellom 65 og 70 kg for å gå til det.

Slankekurer har jeg ingen tro på, alle jeg kjenner som har gått på slike kurer har gått opp igjen. Det er livsstilendring som gjelder, må finne en livsstil man kan leve med resten av livet, ikke bare en kur

Her blir det grovt og grønt, øke inntaket av grønnsaker, spise grove kornprodukter, mindre porsjoner og ikke minst kutte ut søtsaker i hverdagen

Anonymous poster hash: 9e680...367

Skrevet

Hei

Er 168 høy og 80 kg.

I mai veide jeg 105 kg så er allerede godt i gang, men skal fortsette etter en pause i jule.

Mitt mål er 65 kg.

Er par ting dere bør tenke på

- Ikke tenk på dette som en slanke kur, gjør dere det vil dere gå tilbake til gamle synder når målet er nådd og kiloene kommer tilbake med venner, tenk på det som en livsstilsendring som dere skal leve med også etter at målet er nådd

- Det er 20% trening, 20% kosthold og 60% hodet. Er ikke hodet med, klarer men ikke å fullføre

- "Ingen-syt"-holdning. Ingen dårlige unnskyldninger for ikke å trene, spise den burgeren +++

Og til sist, manne lykke til, dette klarer dere

Anonymous poster hash: 61f66...074
Skrevet

Jeg er 169 cm. Hvordan ble du kvitt de 16?

Hi

Erstattet to måltider med shake. Det passet meg best fordi jeg ikke vil lage egen middag til meg selv og synes det er viktig å spise sammen med familien og det samme som de spiser. Dessuten gidder jeg ikke telle kalorier.

Og så jogget jeg. Siden jeg var såpass tung løp jeg BARE i oppoverbakker. Blodslit men skånsomt for knær og utrolig effektiv måte å brenne kalorier.

Skrevet

Jeg setter i gang i morgen. Teller kalorier veldig nøyaktig. Går ned 1 kg i uken. Skal ned fra 85 til 70 først og fremst. Er 168 cm høy. Skal kanskje ned til 60 kg om jeg ikke føler meg vel på 70, vi får se. 

Jeg har hatt spiseforstyrrelser omtrent hele livet slik at dette er ikke en slankekur for meg, men en livsstil. Jeg må telle kalorier for resten av livet. Etter jeg har gått ned alle kaloriene må jeg legge meg på et kalorinivå som opprettholder vekten. Teller jeg ikke kalorier så spiser jeg ingenting eller overspiser, og ingen av delene går i lengden. 

Anonymous poster hash: 6ba00...4f9
Skrevet

Jepp..

Er 160, veier 64kg. Skal ned til 55.

Trening og telle kalorier, 1300kcal pr dag. 🙄

1.nyttårsdag - ligger relativt dårlig an 😂😂

Anonymous poster hash: d684c...baa

Skrevet

Erstattet to måltider med shake. Det passet meg best fordi jeg ikke vil lage egen middag til meg selv og synes det er viktig å spise sammen med familien og det samme som de spiser. Dessuten gidder jeg ikke telle kalorier.

Og så jogget jeg. Siden jeg var såpass tung løp jeg BARE i oppoverbakker. Blodslit men skånsomt for knær og utrolig effektiv måte å brenne kalorier.

Du kan da spise det samme som familien uansett?? De skal vel også spise sunt?? Det er bare å forsyne seg mindre, ta mer salat/grønnsaker på tallerken. Kutt shaker, spis vanlig normal kost - bare mindre mengder.

Anonymous poster hash: 1b16e...361

Skrevet

Du kan da spise det samme som familien uansett?? De skal vel også spise sunt?? Det er bare å forsyne seg mindre, ta mer salat/grønnsaker på tallerken. Kutt shaker, spis vanlig normal kost - bare mindre mengder.

Herregud. Kan ikke jeg få styre egen vektnedgang og få ta personlige valg hvordan jeg lever og spiser?

Jeg ba overhode ikke om råd jeg delte min erfaring.

Kjerringene her inne altså, alltid så belærende.

Må være slitsomt å føle man har ansvar for å belære alle.

Skrevet

Herregud. Kan ikke jeg få styre egen vektnedgang og få ta personlige valg hvordan jeg lever og spiser?

Jeg ba overhode ikke om råd jeg delte min erfaring.

Kjerringene her inne altså, alltid så belærende.

Må være slitsomt å føle man har ansvar for å belære alle.

Belære?? Virkelig?

Du vil aldri lykkes med varig vektnedgang med det tankemønsteret der. Men lykke til...

Skrevet

jeg begynner i morgen. er 170 høy og veier 61 kilo. Skal ned til 56

Anonymous poster hash: 37c4e...b0a
Skrevet

Belære?? Virkelig?

Du vil aldri lykkes med varig vektnedgang med det tankemønsteret der. Men lykke til...

Og hva mener du med - du vil aldri lykkes...?

Om ikke det er belærende så vet ikke jeg.

Jeg er helt avslappet til å klare dette. Så du trenger ikke bekymre deg på mine vegne.

Skrevet

Såså, slutt å krangle.

Jeg er og igang. Brukte lifesum aktivt fra mars til juli, og så sluttet jeg. Det skulle jeg aldri gjort, for med lifesum gikk jeg ned fra 73 til 67 kg. Da jeg sluttet, hikk jeg opp igjen til 71. Så nå er jeg igang igjen, syns det er et veldig godt verktøy. Målet er 65 kg innen juni, og ned til 60 innen jul. Er forøvrig 167 cm, bruker L i topper og gensere, og 40/42 i bukser/tightser.

Anonymous poster hash: 00b53...78b

Skrevet

Må ned til 70 kg (174 høy) og det er 30 kg unna målet.

Fokuserer på sunn livsstil, litt godteri på lørdager og trening.

Anonymous poster hash: 714f8...8c2

Skrevet

Da viste vekten 86 kg og når høyden er 175 cm så er det bare å få børste støv av Lifesum appen og komme igang med slankingen igjen. Heldigvis er jeg ikke på startvekt som var 109 kg.

Anonymous poster hash: 87e37...30d

Skrevet

Jeg ønsker meg en sunnere kropp, og jeg tror definitivt jeg klarer det når jeg kutter sjokoladen og trener 2-3 dager i uken i tillegg til 30 minutters hverdagsaktivitet. Er ca 10 kg overvektig. Vil ikke telle kalorier, for det orker jeg ikke å leve med resten av livet....

Anonymous poster hash: ba135...0ca

Skrevet

jeg begynner i morgen. er 170 høy og veier 61 kilo. Skal ned til 56

seriøst?? Jeg er 172 cm og er 66 kg. Jeg er slank, så kan umulig tro at du som er 170 og 61 kg egentlig trenger å gå ned i vekt? Begynn å tren styrke heller, så blir fettet omdannet til muskler og du vil antakelig se stunning ut..
Skrevet

seriøst?? Jeg er 172 cm og er 66 kg. Jeg er slank, så kan umulig tro at du som er 170 og 61 kg egentlig trenger å gå ned i vekt? Begynn å tren styrke heller, så blir fettet omdannet til muskler og du vil antakelig se stunning ut..

Ja det er seriøst. Jeg er slank, men ønsker å være slankere, trives best med det. jeg trener allerede fem dager i uken, men skal nok starte med noe mer styrke i tiden framover ja. Men syns ikke synlige muskler er så pent

Skrevet

Er 1.80 og 62 kg. Skal opprettholde vekta, men satser på at tung styrketrening tre ganger i uken skal omdanne fettet på magen til muskulatur. Kutter all sukker. Trenger en fastere og sunnere kropp.

Anonymous poster hash: 3a134...bf1

Skrevet

Du som byttet ut to måltider med pulver, hvilken shake bruker du?

Jeg må finne en som er god hvis jeg skal kunne klare det selv.

Noka er god men den har så mye kalorier og sukker at jeg like gjerne kan spise brød og pålegg.

Nutrilett hadde en før som var dritgod, skinny latte, kjøpte den i Sverige, men så gikk den ut av produksjon! :(

Hi

Skrevet

Du som byttet ut to måltider med pulver, hvilken shake bruker du?

Jeg må finne en som er god hvis jeg skal kunne klare det selv.

Noka er god men den har så mye kalorier og sukker at jeg like gjerne kan spise brød og pålegg.

Nutrilett hadde en før som var dritgod, skinny latte, kjøpte den i Sverige, men så gikk den ut av produksjon! :(

Hi

Alevo med sjokolade. Eneste shaken som smaker "greit"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...