Anonym bruker Skrevet 1. januar 2017 #1 Skrevet 1. januar 2017 Tantebarnet mitt fyller 9 år om noen dager og ønsker seg penger. Men synes det er litt kjedelig og bare gi pengene i en konvolutt.. Noen som har noen tips på hva jeg kan gjøre som gjør gaven litt mer morsom og spennende?? Anonymous poster hash: e827f...7a3
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2017 #2 Skrevet 1. januar 2017 Putt de inni en ballong, blås opp og knyt. Da må ballongen sprekkes for å få pengene Putt de i en liten eller stor eske og pakk inn Kjøp et rimelig pengeskrin med lås, mener jeg har sett til en hundrelapp i bokhandelen, putt resten av pengene i skrinet og pakk inn Anonymous poster hash: 8cec0...9f7
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2017 #3 Skrevet 1. januar 2017 Klassiker er jo å lage langt kjede av mynter ved å enten bruke teip på over- og underside, eller å træ myntene på en tråd. Eller du kan bruke litt mer tid, og hule ut ei gammel bok. Anonymous poster hash: 9ffd0...c65
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2017 #4 Skrevet 1. januar 2017 Klassiker er jo å lage langt kjede av mynter ved å enten bruke teip på over- og underside, eller å træ myntene på en tråd. Eller du kan bruke litt mer tid, og hule ut ei gammel bok. Anonymous poster hash: 9ffd0...c65 300 kr i kronesrykker er en så kjip gave å få, må jo i banken for å veksle de inn da 😉 Anonymous poster hash: 8cec0...9f7
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2017 #5 Skrevet 1. januar 2017 Kjøp en boks eller lignende med enkel kodelås. (En del lekebutikk er har f eks slike små plastikkpengeskap). Bestem koden. Lås pengene inne og skriv så en gåte som bursdagsbarnet må løse for å finne frem til koden og åpne boksen. Anonymous poster hash: 1f833...de8
It's all about me Skrevet 1. januar 2017 #6 Skrevet 1. januar 2017 (endret) Vi har: Lagt det i en stor eske med stener i. Vekslet i kronestykker og hengt de på ståltråd (400,-) Puttet i eske og forseglet på tape, masse seig tykk teip. Pakket inn eske i eske i eske i eske....osv. Rullet seddel inn i sugerør. Og pakket sugerør inn med masse aviser rundt og det igjen med papir som en smell-bon-bon. Stikket seddel inn i dorull slik at hele måtte rulles opp. Hmmm, tror det var alt... Endret 1. januar 2017 av It's all about me!
februarprins2013 Skrevet 1. januar 2017 #7 Skrevet 1. januar 2017 tenker barnet blir glad av bare penger da hun ønsker seg det,men går jo an og kjøpe noe flax lodd og legge oppi
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2017 #8 Skrevet 1. januar 2017 tenker barnet blir glad av bare penger da hun ønsker seg det,men går jo an og kjøpe noe flax lodd og legge oppi 18-års grense på flaxlodd. Greit at en del foreldre selv velger å gi mindreårige slike lodd, det har jeg gjort selv også. Men å gi det i gave til andres barn er vel ikke helt innenfor Anonymous poster hash: 8cec0...9f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå