Gå til innhold

Flere som skal slanke seg dette året?jeg starter i morgen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye veier du og hvor mange kilo vil du ned?hvilken slankemetode skal du bruke?

Jeg er 68kg og skal ned 10kg.

Anonymous poster hash: 3c68c...e97

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også stater i morgen. Da skal svangerskapskiloene av!

68 kilo her også. Skal ned til ca. 56.

Anonymous poster hash: 119c9...8f8

Skrevet

Hvorfor starter du ikke i dag?

Anonymous poster hash: e1db0...696

Skrevet

Jeg skal ta opp tråden. Gikk ned 5-6 kg før jul, skal ned 30 jeg da😔 Må komme igang med trening og kostholdet må på plass igjen. Har spist helt feil i jula😏 Ikke nødvendigvis for mye snop, men ellers feil.

Anonymous poster hash: 8b21b...572

Skrevet

Ja, har gått ned 18 kilo, skal ned rundt 20 kg til. Går på ketolyse, Veier 95 kilo nå

Anonymous poster hash: fef4e...147
Skrevet

Jeg starter også i morgen:) I dag skal vi spise kake, så skal vi se film og spise resten av snopet etter jula. Eller nei, det er så mye at det klarer vi nok ikke 😳

I morgen begynner hverdagen igjen, skal bli godt 😊

Anonymous poster hash: c26fd...884

Skrevet

Jada,jeg skal ned ! I hvert fall 10 kg, helst 15.

Veier nå i underkant av 80😳

Så nå er det slutt med all sjokolade og smågodtspising😡

Skrevet

Ja. Men først må jeg føde barnet som kommer til påske. Frem til det blir målet å holde vekta konstant, sliter å legge på meg i svangerskap. Men går opp desto mer med ulvehungeren som kommer med amminga.

Har gått ned 10-15 kg i hvert svangerskap (fra jeg ble gravid til barnet var ute). Og går alt opp igjen de første månedene etter fødsel. Spiser enormt mye de første månedene. Håper å klare meg bedre denne gangen.

Får barn om våren denne gangen, ikke midtvinters som jeg har gjort før, så kanskje det blir lettere. Jeg håper ihvertfall.

Vil ned ca 12 kg fra dagens vekt. Så etter fødselen er det sikkert 4-5 kg igjen å ta av. Men problemet er som sagt de 12 som hopper på igjen.

Anonymous poster hash: 887f7...150

Skrevet

Jeg la på meg 7 kg i ammeperioden som  jeg vil ha bort pluss 2 til, altså 9 kg. Veier 75 kg nå.

Anonymous poster hash: 4a965...25d
Skrevet (endret)

Jeg er i gang.... skal ned et sted mellom 15 og 20. ser an etterhvert når jeg er fornøyd... 😉

Blir egentlig bare å kutte ut å spise skrot. Treningen er jeg allerede godt i gang med. Satser på en kilo i uka.

Endret av Brennheite Badeand
Skrevet

Jeg skal ned 5-7 kg, veier ca 68 nå. Har nyoppdaga dia1, så trenger neppe gå på noen slankekur...bare endring i kosthold

Anonymous poster hash: c2e79...3f0

Skrevet

Jeg skal ned ca 10 kg, startet dagen i dag med sunn frokost, og vann (er veeeeldig glad i brus og potetgull, og tar det ofte istede for frokost), også har jeg vært på en trilletur 👍.

Anonymous poster hash: cb1ff...0f1

Skrevet

Jeg veier 73 nå, skal ned til 65 😊

Anonymous poster hash: d0700...343

Skrevet

Skal ned 2 kilo som jeg har gått opp i jula :P Veier 67 nå og skal tilbake til 65 :P

Anonymous poster hash: df0de...4ea

Skrevet

Jeg skal også ned, altfor mange kilo. Selv om jeg egentlig ikke tenker kilo, men først og fremst tenker at formen må bli bedre. Har svikta meg selv de siste månedene og har en del og ta tak i når det gjelder kosthold og trening. Og fører det til at jeg går ned noen kilo, så er det en ekstra bonus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...