Anonym bruker Skrevet 1. januar 2017 #1 Skrevet 1. januar 2017 Hei! Gutten vår sover så lite, han sover godt og sammenhengende, men aldri mer enn 9 timer om natta og kanskje 1,5 om dagen. Er stort sett blid og fornøyd, spiser godt og ser ut til å ha det veldig fint. Andre med barn som sover lite? Sliter med døgnrytmen da det blir innmari tidlige morgener. Anonymous poster hash: 0e352...176
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2017 #2 Skrevet 1. januar 2017 Mine sov ikke lenger enn det i den alderen. Vi la dem i nitida, slik at de sov til seks. Da ble det best søvn på oss alle. Nå er de 4 og sover nesten 12 timer på natta. Søvnen er noe som varieres hele barndommen (og videre i livet forsåvidt) Anonymous poster hash: 86976...bf3
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2017 #3 Skrevet 1. januar 2017 Har to forskjellige. Eldste klarte seg på 11 timer søvn i døgnet på den tiden yngste må ha 14 timer. 13 om natten og 1 på dagen. Anonymous poster hash: 2712f...e55
PeppaPig Skrevet 1. januar 2017 #4 Skrevet 1. januar 2017 Eldste min sov 11-12 timer på den alderen. Alle timene på natta, hun kuttet dagduppen selv. Jeg måtte nesten tvinge henne til å lukke øynene, men når hun først sovnet sov hun veldig godt. Yngste er 18 mnd nå og sover ca 14 timer i døgnet. 12 på natta og ca 2 timer på dagen. Får hun mindre søvn sovner hun bare der hun tilfeldigvis befinner seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå