Anonym bruker Skrevet 1. januar 2017 #1 Skrevet 1. januar 2017 Hei. Jeg sitter i en situasjon som jeg selv ikke forstår. Kort oppsummert. Fødte for 1,5 år siden, mensen kom ikke tilbake før for 2 uker siden hvor det da ikke kom blod men bare brun gugge. Var minimalt, så merket det nesten ikke (varte 4 dager) I snart 2mnd har jeg følt meg veldig gravid, med symptomer som ( økt utflod, intens hodepine, dårligere syn, smerter og stikkinger i nedre del av mage) . Men alle testene er negative! Er det kroppen som bare er helt på kjøret? Noen her som har opplevd lignende og vært gravid?? Eller ikke gravid? Blir så forvirret 😫 ( har time hos fastlege men tenkte å forhøre meg her litt om noen har lignende erfaringer) Anonymous poster hash: 8e6c2...049
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2017 #2 Skrevet 1. januar 2017 Har også hatt opplevelser som minner om graviditet, men her er det første jeg tenker at det du opplever kanskje ikke helt er helt typiske symptomer for graviditet og kan bety mye forskjellig. Ville tatt det med legen, men ville på forhånd tenkt igjennom om du drikker nok vann og spiser variert. Anonymous poster hash: 2b993...ad6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå