Gå til innhold

Noen som har en teori ang dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde positiv el-test i går, og i dag er puppene super-ømme? Jeg får vanligvis en vond pupp ca en uke før mensen, men nå er altså begge så ømme at det nesten er vondt å gå..

Hormoner på tulltur? For det er altfor tidlig å få ømme pupper kun dager etter første forsøk denne mnd?

Anonymous poster hash: 6df28...f98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er garantert gravid. Neida. Det kan i gen her spå. Men det var det du ønsket å høre, eller? 😄 lykke til. Håper du får baby i 2017 ❤

Anonymous poster hash: 3eccd...ef3

Skrevet

Jeg hadde kjempeømme bryster fra dag 1 i svangerskapet. Ante ikke at jeg var gravid, men det var altså første symptom.

Anonymous poster hash: cc9f9...599

Skrevet

Vet at ingen kan vite eller spå, og ja, vi har prøvd lenge nå, har begynt utredning og forhåpentligvis behandling, men det stopper meg ikke fra å prøve selv😋😉

Så jeg kjenner kroppen min ganske godt etterhvert, og to ømme pupper på dette tidspunktet er ukjent..

Skrevet

Jeg fikk fra å ikke ha ømme pupper i det hele tatt, til å plutselig få veldig ømme pupper mellom eggløsning og mens. Trodde jeg var gravid hver mnd pga dette, men det var bare en endring i hormonener antagelig. Ble gravid til slutt da :)

Anonymous poster hash: 80cf5...a08
Skrevet

Jeg fikk fra å ikke ha ømme pupper i det hele tatt, til å plutselig få veldig ømme pupper mellom eggløsning og mens. Trodde jeg var gravid hver mnd pga dette, men det var bare en endring i hormonener antagelig. Ble gravid til slutt da :)

Anonymous poster hash: 80cf5...a08

Ja, kanskje det bare er en endring i rutinene😅Jeg får vanligvis en øm pupp ca en uke før mensen, men som jeg skrev så kunne det være at kroppen/hormonene bare er på tulltur😊

Skrevet

Jeg har hatt skikkelig ømme pupper i to uker nå, og det er enda en uke til mens. Jeg tipper at jeg ikke er gravid, så konklusjonen må være at "iblant får man ømme bryster".

Anonymous poster hash: 5d489...3ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...