Gå til innhold

Hvordan takle dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er 3 søstre og vi har alltid hatt et godt forhold.

Men har i det siste følt at de har fått en bedre kontakt. Når hele familien er samlet så sitter søstrene mine tett inntil hverandre og hvisker og tisker og sier ikke noe til meg.

Det er rett og slett ubehagelig.

Hvordan takle dette?

jeg aner ikke hvorfor det har blitt sånn 😕

Anonymous poster hash: 8ce69...67c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter virkelig voksne folk å hvisker og tisker?

Om det er tilfelle hadde jeg bare spurt om de kanskje ville dele med resten. Det er jo bare utrolig barnslig å sitte sånn.

Anonymous poster hash: 71659...587

Skrevet

Sitter virkelig voksne folk å hvisker og tisker?

Om det er tilfelle hadde jeg bare spurt om de kanskje ville dele med resten. Det er jo bare utrolig barnslig å sitte sånn.

Ja, er helt enig.

Men hvorfor har det blitt sånn?

Blir så utrolig dårlig av det 😕😢

Hi

Skrevet

Ja, er helt enig.

Hi

Ja, si det. Har det skjedd noe spesielt? Jeg tror egentlig bare jeg ville spurt rett ut. Om dere er så nære, så må det gå an tenker jeg. Trenger jo ikke være noe heller. Mulig de ikke tenker over at de oppfører sånn heller 😊

Skrevet

Det er veldig vanskelig for oss å svare på, som ikke kjenner de.

Men du har iallefall to valg. Ta opp kontakten med de, så du har like mye å "hviske og tiske" om som de har... eller ikke bry deg.

Jeg synes de høres noe barnslige ut. Vi er også 3 søstre, og det varierer i perioder hvor nære vi er hverandre, det veksler også utifra hva vi gjør og hvor vi er. Jeg bryr meg ikke om de to andre har mer kontakt, om et år så er det kanskje jeg som har mest kontakt med en av de..

Anonymous poster hash: aa628...9fb
Skrevet

Ja, si det. Har det skjedd noe spesielt? Jeg tror egentlig bare jeg ville spurt rett ut. Om dere er så nære, så må det gå an tenker jeg. Trenger jo ikke være noe heller. Mulig de ikke tenker over at de oppfører sånn heller 😊

Poenget er at vi er ikke nære lengre.

jeg var forlover og bestevenn med ene av de

Nå tar hun ikke initiativ til noe lengre

Ikke en gang et spørsmål på hvordan det går

Så utrolig trist og vondt 😔😔

Skrevet

Det er veldig vanskelig for oss å svare på, som ikke kjenner de.

Men du har iallefall to valg. Ta opp kontakten med de, så du har like mye å "hviske og tiske" om som de har... eller ikke bry deg.

Jeg synes de høres noe barnslige ut. Vi er også 3 søstre, og det varierer i perioder hvor nære vi er hverandre, det veksler også utifra hva vi gjør og hvor vi er. Jeg bryr meg ikke om de to andre har mer kontakt, om et år så er det kanskje jeg som har mest kontakt med en av de..

Anonymous poster hash: aa628...9fb

Men sånn har det ikke vært her

Er så vondt å rett og slett føle seg som femte hjulet på vognen 🙁🙁

Hi

Skrevet

Om det er så vondt, må du jo prate med dem om det. Fortell dem hvordan du føler, rett og slett. Regner med de ikke vil at du skal føle deg utenfor.

Anonymous poster hash: e3dca...85c
Skrevet

Har de flere felles interesser kanskje? Barn på samme alder? Det trenger ikke være personlig,kanskje de bare har mer felles med hverandre enn med deg 😩

Anonymous poster hash: cde91...0bf

Skrevet

Vi er 3 søstre og vi har alltid hatt et godt forhold.

Men har i det siste følt at de har fått en bedre kontakt. Når hele familien er samlet så sitter søstrene mine tett inntil hverandre og hvisker og tisker og sier ikke noe til meg.

Det er rett og slett ubehagelig.

Hvordan takle dette?

jeg aner ikke hvorfor det har blitt sånn 😕

Her er det HELT likt! Den ene Søs og jeg har alltid vært nære.vi har alltid ligge litt lavt så ikke tredjemann skal føle seg utenfor.Nå har de plutselig etter 30 år blitt nære.og gjør akkurat som hos deg! Jeg syns det er litt stygt gjort. For den andre Søs mi har alltid sagt at vi må ligge lavt for at tredje ikke skal føle på det. Men at jeg blir lei meg,bryr ingen seg om. De ser helt forbi meg og oppfører seg som fjortiser. Hvordan takle det? 🤔 jeg vet ikke helt😔

Anonymous poster hash: afaf6...5ac

Skrevet

Jeg hadde smilt til dem og sagt "hey! Hva er det dere snakker om? Gamla føler seg utenfor". Jeg er ca 10 år eldre enn mine søstre, men føler vi alle tre har et godt og nært forhold.

Anonymous poster hash: a0b76...0a9

Skrevet

Sånn er det her også med mine to yngre søsken,men nå gidder jeg ikke bry meg med det mer. De er egoister og gjør ingenting for andre,men tar det som en selvfølge at andre stiller opp for de. Jeg lar kontakten fade ut,treffer de kun i jula og barnas bursdager.

Anonymous poster hash: 6f381...e7a

Skrevet

Poenget er at vi er ikke nære lengre.

jeg var forlover og bestevenn med ene av de

Nå tar hun ikke initiativ til noe lengre

Ikke en gang et spørsmål på hvordan det går

Så utrolig trist og vondt 😔😔

Tar du initiativ og spør hvordan de har det? Stiller du opp for dem?

Anonymous poster hash: 8c819...51a

Skrevet

Ja, er helt enig.

Hi

Hvorfor?

De har begge blitt lobotomert..?

Har aldri hørt om sånn atferd etter 3.klasse...

Anonymous poster hash: 5a1cb...d0e

Skrevet

Føler du deg bedre i dag?

Anonymous poster hash: cde91...0bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...