Gå til innhold

Samboer med alkoholiker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Parforhold

Anonymous poster hash: 9e9a0...773

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er til advarsler for andre kvinner i samme situasjon som meg. Jeg er samboer med en alkoholiker og psykopat. Se tegnen før det går for langt... har vært samboer ett år nå. Tidlig i forholdet kom det enkelte ting jeg burde skjønt, som ditt underliv er det styggeste, tennene dine er stygge, klærne dine er ekle ikke vask di med min. Du ser eldre ut og rynkete jeg er 38 å han 47. Han klikker hvis klærne våre berøres. Vi deler ikke seng, for jeg er ekkel. Han her er rik, feit, selvopptatt og unytter alle rundt seg på det groveste. Kler seg som dame, besatt av en venn som er uteligger å tannløs. Skriver navne hans på kroppen sin med love forann. Ringer eks damer hele tiden og blir tent på 14 åringer. Drikker annenhver dag å pisser utenfor doen å skryter av det. Han tror modeller på 25 år vil være sammen med han, bare pass deg sier han så byttet jeg deg ut. Veldig selvopptatt , empati finnes ikke og sykdom ikke eksisterende. Jeg er epileptikere. Nå før jul kom familien hans på besøk for å ta opp alkoholproblemene hans siden han ringer i fylla hele tiden, han løy å sa at jeg drakk like mye. Sannheten er at jeg er avholds og har vært det i 8 år... de gjennomskuet han der da. Jeg vet at mange har det sånn og her er det bare å si løp løp løp før dere blir knust og ødelagt for evig. Jeg var på vei til selvmord, men fikk hjelp i siste stund... kjære kvinner som sitter i samme situasjon det blir ikke bedre, dere kan ikke gjøre noe... la ikke det stygge som blir sagt å gjordt gå inn på dere. Det er ofte snill jenter med mye omtanke som blir utsatt for denne terroren. Trøsten er at det finnes hjelp og godhet... å noen bryr seg❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...