Gå til innhold

Kjole med paljetter. Faen også.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpt meg ny kjole. Veldig fin. Men de helvettes paljettene gnager meg under armene. Da de hersens paljettene går langs kanten.

Jeg er helt rød under armene. Andre som har opplevd dette? Vurderer seriøst og nsppe alle de hubdrevis av paljettene av. Men tror neppe kjolen blir så lekker da.

Anonymous poster hash: f0860...857

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ermløs kjole eller med ermer?

Dersom du har ermer fester du truseinnlegg under armene dine inne i kjolen der hvor det gnager.

Dersom kjolen er ermløs lurer jeg på om det er mulig å fjerne paliettene som er under armene ...

Lykke til 😊

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Ja den er uten armer. Har prøvd å ha på en fin dressjakke og en fin cardigan. Men de gnager uansett.

Tror det vil se veldig rart om de fjernes kun der. Hehe. Vil vises godt.

Æsj. Det var den kjolen. Må nok bytte kjole. Klokken er bare syv og jeg er rød som en tomat under armene.

Skrevet

Bytt kjole. Ikke verdt å ødelegge kvelden.

Hva med å sende kjolen til sydame og få utvidet ermene og satt på kantebånd i mykt stoff som f.eks.fløyel i matchende farge?

Skrevet

Blæ, så idiotisk! Typisk designflause. Og selvsagt ikke noe man finner ut når man bare prøver den i prøverom eller foran speilet hjemme - du er forhåpentligvis hjemme og feirer og ikke et fremmed sted uten tilgang på klær?

Skrevet

Huffda høres ikke behagelig ut, jeg ville byttet kjole ikveld og så gått tilbake i butikken på mandag og levert den tilbake!

Jeg fikk sengetøy med masse paljetter på av min svigermor det var deilig det😨

Skrevet

Huffda høres ikke behagelig ut, jeg ville byttet kjole ikveld og så gått tilbake i butikken på mandag og levert den tilbake!

Jeg fikk sengetøy med masse paljetter på av min svigermor det var deilig det

Sengetøy med paljetter :sjokkert: Nå har jeg hørt det og, finnes det altså :legrine:

Skrevet

Hehe. Sengetøy faktisk. Ja er hjemme nå ja. Så får ta på meg en annen kjole. Og jeg som hadde gledet meg til å gå i selskap med min nye kjole. Jaja.

Tror nok ikke jeg ønsker og bruke mer penger på denne kjolen. Så henger den lengst inn i skapet og gir den bort til noen etterhvert 😁

Hi

Skrevet

Hehe. Sengetøy faktisk. Ja er hjemme nå ja. Så får ta på meg en annen kjole. Og jeg som hadde gledet meg til å gå i selskap med min nye kjole. Jaja.

Tror nok ikke jeg ønsker og bruke mer penger på denne kjolen. Så henger den lengst inn i skapet og gir den bort til noen etterhvert

Hi

Hadde heller levert den tilbake med beskjed om at den er ubrukelig å ha på seg

Anonymous poster hash: f36d7...d82

Skrevet

Sengetøy med paljetter :sjokkert: Nå har jeg hørt det og, finnes det altså :legrine:

Ja sateng med paljett mønster 😨🙈

Skrevet

Tror nok ikke jeg ønsker og bruke mer penger på denne kjolen. Så henger den lengst inn i skapet og gir den bort til noen etterhvert 😁

Hi

Lever den heller tilbake. Synd at den bare henger der og flere går i samme fella. Evt gi den til fretex. Kanskje noen med annen kroppsform passer den.

Anonymous poster hash: 7aafa...6da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...