Gå til innhold

Mannen min må være verdens tregeste til å rydde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han sov til halv elleve i dag. Stod opp. Fikk servert lunsj. Hjalp til med og bære av fra bordet. Satt seg i sofaen. Og der satt han til klokken 13. Jagde han i gang med rydding da jeg har ordnet en lang, men overkommelig liste.

Startet på badet. Halv to gikk han med hunden. Kom hjem 14. Gjorde ferdig badet. Nesten.

Men orker ikke pirke.

Satt seg i sofaen. Satt der i nesten en time. Måtte jage han ut av sofaen da han skulle ut og handle.

Kom hjem. Satt en halvtime i sofaen. Så dro han innom jobben sin en tur.

Kom hjem. Satt seg ned. Men jeg minte han på listen. Han ble sint for han mente han hadde styrt i hele dag.

Han ryddet halvhjertet på stuen. Satte seg ned. Jeg sendte han i gang på nytt.

Nå har han vært oppe i en time og brettet en pitteliten menge med klær. Og er enda ikke ferdig.

Og han har ikke kommet halvveis på lista en gang.

Er det en manneting og være så treg?

Han kan også bruke over en time på og lage taco 😂

Og her går jeg høygravid og lurer på hva i farsken har jeg stelt i stand nå.

Jeg har et høyrisikosvangerskap og skal egentlig kun hvile nå. Men det går jo ikke med en sånn mann 😲

Anonymous poster hash: 60cb5...519

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og foresten denne listen har han hatt to uker på og gjøre.

Han har hatt fri i hele julen og nesten ikke gjort annet enn og sove og late seg.

Skrevet

Min mann er også slik. Hver gang jeg spør ham om å gjøre noe, sier han: NÅ? Med et utrulig dustete uttrykk i ansiktet. Og alt han gjør er bare 80% ferdig. Klarer til og med å tørke av bordet mens det står igjen er glass, en kniv og et lokk til kjelen........

Anonymous poster hash: 9d12d...7e5

Skrevet

Min mann er også slik. Hver gang jeg spør ham om å gjøre noe, sier han: NÅ? Med et utrulig dustete uttrykk i ansiktet. Og alt han gjør er bare 80% ferdig. Klarer til og med å tørke av bordet mens det står igjen er glass, en kniv og et lokk til kjelen........

Anonymous poster hash: 9d12d...7e5

Mannen min begynner også tørke før alt er bært av. Og det er ikke snakk om å.flytte på det. Neida tørker rundt.

Samme når han vasker gulv eller støvsuger. Flytter aldri på noe. Så det er så utrolig irriterende når jeg rydder på lekene og oppdager masse støv under fordi han ikke ha flyttet på det.

Skrevet

Når du har høyrisikosvangerskap og egentlig bare skal hvile og mannen ikke greier å ta nok ansvar, da er han etter min mening en stor, uansvarlig egoist!

Og at du lar være å ta hensyn til risikosvangerskapet fordi mannen ikke gidder gjøre sitt, det er også uansvarlig.

Hadde jeg vært deg ville jeg krevd parterapi asap etter nyttår - før neste barn blir født.

Jeg ville også dratt ham med til jordmor rett etter nyttår og bedt henne forklare i klartekst for ham hva du risikerer og hva han MÅ gjøre fremover.

Anonymous poster hash: ac4a7...b6c
Skrevet

Hvor FINNER dere disse evneveike mannfolka hen?!?!

Anonymous poster hash: 87b03...355

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...