Gå til innhold

Slutt med triste bilder på facebook!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei av å gå på facebook og måtte se bilder av døde fostre i abortkampanjer, unger med brannskader fra Aleppo, gamle folk med blåmerker i gamlehjem-artikler osv osv.

Nesten daglig er det noe slik, og jeg blir så trist resten av dagen :( Skulle ønske folk la ut linken slik at de som VIL se triste bilder og trist artikkel kan gjøre det mens vi andre kan se når vi føler psyken orker det.

Anonymous poster hash: d9e3b...cd5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes utallige tråder om hva folk synes om hva andre folk legger ut på facebook, men man må nok bare innse at det hjelper verken å klage eller latterliggjøre. Folk gjør som de vil, og det beste du kan gjøre for deg selv om du reagerer, er å skjerme deg selv fra hele facebook.

Skrevet

Hvilke venner har du på listen din? Får aldri noe slikt på feeden min :) Og takk lov for det.

Anonymous poster hash: 9cb2e...28e
Skrevet

Om du ikke takler verden, så hold deg inne og skru av internett. Verden er jævlig. 

Anonymous poster hash: 61cba...187
Skrevet

Om du ikke takler verden, så hold deg inne og skru av internett. Verden er jævlig.

Trenger ikke rakke ned på høysensitiv er folk, bare fordi du ikke er en av dem !

Disse tar alt 5 ganger værre.

Anonymous poster hash: a2c5a...af8

Skrevet

Helt enig. Virkeligheten er rå, verden er ikke rettferdig. That's life. Tåler man ikke virkeligheten, så får man skru av nyhetsstrømmen.

Anonymous poster hash: 94d87...6e4

Skrevet

Hvilke venner har du på listen din? Får aldri noe slikt på feeden min :) Og takk lov for det.

Anonymous poster hash: 9cb2e...28e

Samme her. Og hvis jeg kjente noen som dyrket sånt vås, ville jeg skjule dem.

Anonymous poster hash: 0257b...c9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...