Mamma_til_2 Skrevet 31. desember 2016 #1 Skrevet 31. desember 2016 Frisør med lisens for hudpleie og hull taking eller en annenplass hva anbefaler dere? Hun har ikke sensitiv hud, ikke allergier og vet det gjør litt vondt.
MammantilNurket Skrevet 31. desember 2016 #2 Skrevet 31. desember 2016 De som har greie på det mener at man bør gå i piercingstudio. Så stas med hull i ørene 😊 hva med å gjøre en skikkelig "jentedag" ut av det med shopping og lunch, kanskje fikse negler i "lakk-bar" også. Må være kjempegøy å ha så stor jente 😊
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2016 #3 Skrevet 31. desember 2016 Vi tok hos frisør. Angrer som f! Etter 1 år ga vi opp oga stadige betennelser og tok ut øredobbene for å la det gro, men sliter ennå 2 år etter med at det væsker og er sårt. Merke etter tusjen fikk hun også. Virker som at blekket ble skutt inn under huden. Blir aldri mer hos frisør. Neste gang blir det i piercingstudio! Anonymous poster hash: 776b4...d24
Mamma_til_2 Skrevet 31. desember 2016 Forfatter #4 Skrevet 31. desember 2016 De som har greie på det mener at man bør gå i piercingstudio. Så stas med hull i ørene 😊 hva med å gjøre en skikkelig "jentedag" ut av det med shopping og lunch, kanskje fikse negler i "lakk-bar" også. Må være kjempegøy å ha så stor jente 😊 Det hørtes koselig ut, må kanskje gjøre det 😊 Men jeg sliter med og gå inn på pearcingstudio, syns det ser skummelt ut 😅🙈 Skal forhøre meg litt rundt det er jo i Oslo så der er jo nok og velge mellom😊
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2016 #5 Skrevet 31. desember 2016 Gå på pinpoint i oslo! Rent, profesjonelt og flotte høflige voksne folk Anonymous poster hash: b108b...aec
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2016 #6 Skrevet 31. desember 2016 Gå på pinpoint i oslo! Rent, profesjonelt og flotte høflige voksne folk Anonymous poster hash: b108b...aec Jeg er ikke HI, men takk for tips! Bor ca 2 timer unna, så kanskje vi skal ta en tur til venner i Oslo og fikse bling i ørene når jentungen er stor nok :-) Anonymous poster hash: c3229...d5d
Førstemann Skrevet 31. desember 2016 #7 Skrevet 31. desember 2016 Hvis det er i Oslo du tenker, anbefaler jeg OK Klinikken på Majorstua. Begge våre har tatt det der, veldig proffe og flott resultat!
meg-og-mine Skrevet 31. desember 2016 #8 Skrevet 31. desember 2016 Har nikkelallergi , tok med min datter til frisør og orienterte om muligheten for nikkelallergi ettersom jeg har det. Fikk beskjed at de inneholdt ikke det. + de hadde god håndhygiene og desinfiserte på forhånd. Tror ikke man trenger noe høyere sted for å ta hull i ørene for å være helt ærlig,hygiene er viktigeste og det er vell påkrevd uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå