Gå til innhold

Hvilken TVserie er din favorit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor kan man se den?

(jeg liker Netflix seriene: reign, the last kingdom, down town abby...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke sett en eneste serie siden Downton Abbey gikk på NRK. Blir vel lenge til jeg ser noen ny serie også, tenker jeg, for det skal noe til å nå opp til Downton.

Anonymous poster hash: 09e05...91d

Skrevet

Outlander!

Anonymous poster hash: c612b...db9

Skrevet

The walking dead

Anonymous poster hash: fbf94...184

Skrevet

Game of thrones! (Hbo) Heeelt hekta fra første episode.

Ellers liker jeg Walking dead, Scream (netflix serien), Pretty Little Liars, Gilmore girls, Jane the Virgen, Vampire diaries (helt grei underholdning). :)

Anonymous poster hash: dd4ef...751

Skrevet

Har endel serier jeg liker. Vanskelig å velge favoritten min.

Game of Thrones er nok øverst på lista.

Så kommer:

Walking Dead

This is us

Modern Family

Westworld

The OA

The Crown

Skrevet

Reign er favoriten min. Bygger på en sannhistori om Mary Quin og Scotland. Som gifter seg med Frankrikes konge. Handlingen finner sted på 1500 tallet. Mary var kusinen til Elizabeth The 1th av England. Hun kommer også inn i serien etterhvert. Serieen holder seg ikke 100% til fakta. Men den er helt nydelig.

Anonymous poster hash: 79fb3...89c

Skrevet

Skam har jo en egen evne til å ta tak i folks fokus.

Unge lovende, som også er en NRK serie er veldig bra. Ellers liker jeg serie som bygger på samme historier. Gjerne godt tilbake i tid.

The Tudors er en veldig god serie. Omhandler kong William den 8 av England.

Skrevet

Skam nrk3 eller nrk nett tv

Greys anatomy tv2 eller tv2 sumo

Criminal minds det samme som greys

kan ikke velge bare 1 når jeg har 3 favoritter :)

Skrevet

Liker veldig godt Peaky Blinders👍🏻

Ellers kommer GOT høyt opp sammen med SOA og Black Sails.

Vanskelig å velge favoritter, det er urolig mye bra på HBO og Netflix😀

Anonymous poster hash: 206a4...d98

Skrevet

The Tudors. Og akuratt startet på Gilmore Girls fra start etter å ha sett den nye noen år etter på Netflix, aldri sett hele serien. Super koselig .

Skrevet

Call the midwife

Happy Valley

Miss Fishers murder mysteries

Arrow og the Flash (hvis du liker superhelter)

Sherlock 😍

the Blacklist

Alle finner du på Netflix.

Skrevet

Reign er favoriten min. Bygger på en sannhistori om Mary Quin og Scotland. Som gifter seg med Frankrikes konge. Handlingen finner sted på 1500 tallet. Mary var kusinen til Elizabeth The 1th av England. Hun kommer også inn i serien etterhvert. Serieen holder seg ikke 100% til fakta. Men den er helt nydelig.

Da burde du se the tudors. Den er også veldig hod, og holder seg mer til fakta. Der er Elisabeth med som barn.

Jeg liker veldig godt Tudors, Reign og Outlander, men tror favoritten er Homeland, spesielt siste sesong.

Anonymous poster hash: 57876...eb1

Skrevet

Da burde du se the tudors. Den er også veldig hod, og holder seg mer til fakta. Der er Elisabeth med som barn.

Jeg liker veldig godt Tudors, Reign og Outlander, men tror favoritten er Homeland, spesielt siste sesong.Anonymous poster hash: 57876...eb1

Seriøst Homelands... 4 sesongen???

Jeg like veldig godt 1 og 2 sesong. 3 sesongen synes jeg var drit kjedelig. Pinte meg gjennom... 4 sesongen gadd jeg ikke se. Da skal jeg gi den en sjanse i alle fall

Har lyst til å se Tudors. Hvor mange sesonger er det av den, og kommer det flere.

Jeg liker også godt The last kingdom. Den har jeg faktisk fått mannen min til å se også. Den også bygger på en sann historie om da danske vikinger inntrok England på midten av 800 tallet. Noen som vet når 2 sesongen kommer på nettflix? Leste at de begynte filmingen sommeren 2016.

Skrevet

Frikjent og orange is the ned black

Anonymous poster hash: 9662e...1e1

Skrevet

Peaky Blinders, Black Sails, Call the Midwife og Land Girls (koselig som Down Town Abbey )

Anonymous poster hash: e190d...957
Skrevet

Homeland

Sons of anarchy

Designated survivor

Prisson break

Blacklist ( helt grei underholdning)

Pretty little liears

Anonymous poster hash: 30aa2...4e6

Skrevet

Akkurat nå ser jeg ncis fra starten av. Tar opp hver kveld da jeg ikke vil være avhengig av å sitte foran tv til en bestemt tid

Anonymous poster hash: a6868...fd5

Skrevet

Seriøst Homelands... 4 sesongen???

Jeg like veldig godt 1 og 2 sesong. 3 sesongen synes jeg var drit kjedelig. Pinte meg gjennom... 4 sesongen gadd jeg ikke se. Da skal jeg gi den en sjanse i alle fall

Har lyst til å se Tudors. Hvor mange sesonger er det av den, og kommer det flere.

Jeg liker også godt The last kingdom. Den har jeg faktisk fått mannen min til å se også. Den også bygger på en sann historie om da danske vikinger inntrok England på midten av 800 tallet. Noen som vet når 2 sesongen kommer på nettflix? Leste at de begynte filmingen sommeren 2016.

Jeg likte heller ikke sesong tre, men fire var helt utrolig spennende, og veldig tidsaktuell (vi så episodene etterhvert som de kom, de tok opp Paris-terroren rett etter at den hendte). Husker ikke hvor mange sesonger Tudors hadde. Kanskje fire? Kommer neppe flere, da den avsluttet med Henry VIIIs død.

Anonymous poster hash: 57876...eb1

Skrevet

SKAM selvfølgelig :)

Men ellers elsker jeg The Walking Dead og Big Bang Theory.

Skrevet

The Leftovers på HBO, kommer snart ny sesong❤️

Anonymous poster hash: 851ec...28e

Skrevet

Elementary og Sherlock holmes på netflix :)

Anonymous poster hash: 7b490...b1b

Skrevet

Game of thrones og skam!!! Samt Seinfeld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...