Marriet Skrevet 30. desember 2016 #1 Skrevet 30. desember 2016 (endret) Jeg trenger deres kritiske og ærlige mening. Menyen blir som den er, jeg er derimot åpen for både justeringer og forbedringer. Forrett; crostini med kremost og gratinert kongekrabbe (salt,pepper,sitron og smør toppet med koriander) Hovedrett: Tradisjonell elgkalvstek (salt, pepper, einebær og rosmarin) hasselback poteter, smørdampet gulrøtter og rosenkål samt en kremete soppsaus. Dessert: ostekake i posjonsglass med pepperkakebunn. (Den er allerede ferdig nå nettopp, ligger sånn fancy på sida, sjekk Tine sin oppskrift) Det er spesielt hovedretten jeg er usikker på. Redd det blir for traust og mer som en søndagsmiddag. Jeg vil jo gjerne at det skal oppleves litt eksklusivt. Derfor jeg poengterer at det er en kalv også og ikke en gammal ku 😅 Hvis jeg skal legge til litt historie her så er vi to familier som møtes, en fiskefamilie og en jaktfamilie. Derfor sjø og skog. Endret 30. desember 2016 av Marriet
MammantilNurket Skrevet 30. desember 2016 #2 Skrevet 30. desember 2016 Nydelig meny! Bra jobbet. Gode og rene smaker, fine råvarer. Regner med at du har drikke, både med og uten alkohol, som passer til. Spitzenklasse! 😊
Himmel og hav Skrevet 30. desember 2016 #3 Skrevet 30. desember 2016 Høres ikke traust ut i det hele tatt. Kan du dekke på til en til?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #4 Skrevet 30. desember 2016 Jeg kommer gjerne og joiner med dere Menyen høres helt fantastisk ut. Får vann i munnen. Anonymous poster hash: e9007...459
Marriet Skrevet 31. desember 2016 Forfatter #5 Skrevet 31. desember 2016 (endret) Aaaah! Dere er for snille! Så grønnsakene er også ok? Skal ikke glasere dem i noe akasiehonning eller noe? MTN, jeg har selvsagt drikke, både med og uten. Tok det de sa på polet for god fisk. Forret; tørr cava alt. syrlig eplemost Hovedrett; en chilensk rødvin jeg ikke husker navnet på i farta alt. Husker ikke, men er også kjøpt på polet, noe med eple og blåbær? Har selvsagt vann med og utenkte bobler. Samt diverse brus. Altså, i det store og det hele bør vel det være godt nok? Jeg vet at hvert fall ei som kommer er avholds. Nå står jeg å knuser einebær til den store gullmedalje. Finner ikke mortern! Endret 31. desember 2016 av Marriet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå