Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #1 Skrevet 30. desember 2016 Hva er rett her? Skal kjøper eller selger betale for evt eske ved sending? Hva er normAlt å sende feks en dress i? Hva bruker dere? Anonymous poster hash: c2dc2...963
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #2 Skrevet 30. desember 2016 Aldri betalt for emballasje. Bruk en plastpose og/eller gråpapir. Anonymous poster hash: c87c6...a56
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #3 Skrevet 30. desember 2016 Kjøper betaler frakten og eventuelt noe å sende den i om det må kjøpes. Anonymous poster hash: c66cb...0ef
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #4 Skrevet 30. desember 2016 Det er ikke noe rett og galt. Det må jo avtales. Men hadde jeg vært selger hadde jeg sagt at kjøper måtte stå for fraktkostander inkl emballasje, for det er jo noe jeg ville sluppet å betale for om jeg solgte lokalt. Anonymous poster hash: be524...7cd
LivetErEnLek Skrevet 30. desember 2016 #5 Skrevet 30. desember 2016 Enkelt sider har som regel at prisen skal være inkludert frakt, andre at det er kjøper som betaler. Dersom det ikke er spesifisert, må dere avtale dere mellom. Ønsker du at kjøper skal betale, må dette spesifiseres i annonsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå