Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #1 Skrevet 30. desember 2016 Skal på et jobbintervju på en plass jeg er vikar. Hvordan gjøre et bra inntrykk på noen som allerede kjenner meg? :-P Vet at de ønsker meg inn i en stilling der, men tror allikevel at andre med mer erfaring og ansiennitet vil gå foran meg. Hva bør jeg har fokus på? Anonymous poster hash: b7eb6...042
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #2 Skrevet 30. desember 2016 Fokuser på jobben du søker på, hva som gjør at du er interesser og hvordan du ønsker å gjøre en positiv forskjell dersom du får den. Jeg har søkt massevis av jobber uten napp, og søkte i høst en på min egen arbeidsplass. Det var veldig rart å bli intervjuet av en jeg selv har brukt som referanse og en jeg har jobbet side om side med tidligere. Men jeg snakket mye om jobben jeg hadde søkt. Og jeg fikk den 😊 Lykke til! Anonymous poster hash: c99c3...b55
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #3 Skrevet 30. desember 2016 Høres ut som et intervju som bare må offesielt gjennomføres for å gi andre søkere samme sjans som deg. Du får nok jobben 😊 Lykke til! Anonymous poster hash: 7ca4e...09c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå