Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #1 Skrevet 30. desember 2016 Mannen (som ikke er norsk) har plutselig ytret ønske om å smake hummer. Jeg liker ikke hummer, men etter mye leting og styring har jeg fått tak i 2 levende hummer og skal altså servere dem i morgen. Men hvordan? Tilbehør? Anonymous poster hash: 381e1...42b
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #2 Skrevet 30. desember 2016 Æh... De må vel kokes? Slippes i kokende vann. Mannen som bruker å gjøre det her mens jeg forlater kjøkkenet. 😬 Servering gjøres enkelt, loff med smør, majones og sitron. Da har mannen delt selve hummerkroppen i to. Hvitløksbagetter er også godt til. Og sprudlende i glasset. Vi har et spesielt hummerbestikk med pinner til å pirke ut kjøtt av kroker og kriker. Og husk å ta ut paven eller hva det heter... Anonymous poster hash: 93f5d...505
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #3 Skrevet 30. desember 2016 Med torsk, poteter og gulrøtter. Julemiddag Anonymous poster hash: a1182...428
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #4 Skrevet 30. desember 2016 Stikk den hodet med en kniv før du koker den, så er den død før den blir kokt. Den kan hylerg når du slipper den i vannet, men det er ikke pga smerte men pga trykkforandringer i skallet... google. Anonymous poster hash: 6bafd...cf4
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #5 Skrevet 30. desember 2016 Stikk den hodet med en kniv før du koker den, så er den død før den blir kokt. Den kan hylerg når du slipper den i vannet, men det er ikke pga smerte men pga trykkforandringer i skallet... google. Anonymous poster hash: 6bafd...cf4 Når et dyr ikke har lunger, har det heller ingen stemmebånd, og kan dermed ikke hyle. Så det er vel mer piping man hører? Anonymous poster hash: ca19c...bbb
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #6 Skrevet 30. desember 2016 Tusen takk for tips 😀 er mest nysgjerrig på hva den serveres sammen med? Tror loff og majones hørtes best ut? Anonymous poster hash: 381e1...42b
MammantilNurket Skrevet 30. desember 2016 #7 Skrevet 30. desember 2016 Tusen takk for tips 😀 er mest nysgjerrig på hva den serveres sammen med? Tror loff og majones hørtes best ut? Anonymous poster hash: 381e1...42b Dill, sitron og bobler hører også med 😊
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #8 Skrevet 30. desember 2016 Dill, sitron og bobler hører også med 😊 Regner med bobler i øla teller 😂 vi er sørlendinger. Skalldyr og øl hører sammen 😉 Anonymous poster hash: 381e1...42b
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #9 Skrevet 30. desember 2016 Stikk den hodet med en kniv før du koker den, så er den død før den blir kokt. Den kan hylerg når du slipper den i vannet, men det er ikke pga smerte men pga trykkforandringer i skallet... google. Anonymous poster hash: 6bafd...cf4 Ekkleste jeg har hørt!!!!!!!!!!!!!😳🤔😣 Anonymous poster hash: 23354...998
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #10 Skrevet 30. desember 2016 Ekkleste jeg har hørt!!!!!!!!!!!!!😳🤔😣 Anonymous poster hash: 23354...998 Hva da? At man avliver hummeren eller at det piper fra skallet når man koker den døde hummeren? Anonymous poster hash: 381e1...42b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå