Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #1 Skrevet 30. desember 2016 Synes det er utrolig kjipt gjort av faren å ikke kjøpe ordentlig julegave til barna, det er ikke moro med en konvolutt under treet. Og særlig når det bare var 100 kr! Jeg har sagt til barna at de ikke MÅ takke for denne julegaven for den var så kjip! Og barnefar kunne hvertfall ha sagt noe til meg om denne såkalte gaven. Jeg synes han har vært utrolig gjerrig..! Anonymous poster hash: cebaa...832
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #2 Skrevet 30. desember 2016 Synes det er utrolig kjipt gjort av faren å ikke kjøpe ordentlig julegave til barna, det er ikke moro med en konvolutt under treet. Og særlig når det bare var 100 kr! Jeg har sagt til barna at de ikke MÅ takke for denne julegaven for den var så kjip! Og barnefar kunne hvertfall ha sagt noe til meg om denne såkalte gaven. Jeg synes han har vært utrolig gjerrig..! Anonymous poster hash: cebaa...832 Man takker for alle gaver din møkkakjærring Anonymous poster hash: 417db...81a
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #3 Skrevet 30. desember 2016 Du har sagt de ikke trenger å takke? Du må jo være et troll. Anonymous poster hash: ee40c...dc9
Brennheite Badeand Skrevet 30. desember 2016 #4 Skrevet 30. desember 2016 Det blir ganske dyrt for far når alle 11 skal ha da!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #5 Skrevet 30. desember 2016 Har han råd til mer? Eller får ha ikke se de? Anonymous poster hash: 348c9...db7
Engeln Skrevet 30. desember 2016 #6 Skrevet 30. desember 2016 (endret) Man takker uansett! Det handler om verdier alle barn bør lære. Hvis du syntes det var en gnien eller feil gave er dette noe Du tar opp med far. Det er ikke noe du bør sette på dine barn å tenke. Mine barn fikk forøvrig ingenting i julegave hos sin far, jeg utviser ikke til barna mine at han er dum av den grunn uansett. Endret 30. desember 2016 av Engeln
me_87 Skrevet 30. desember 2016 #7 Skrevet 30. desember 2016 Selvsagt må en takke for gaven uansett verdien på den!!
Mamma_til_2 Skrevet 30. desember 2016 #8 Skrevet 30. desember 2016 Man takker for gaven uansett hva det er!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #9 Skrevet 30. desember 2016 Selvsagt må barna takke. Det er vanlig høflighet. Skjønner absolutt tankegangen din, men hold det inni deg og IKKE prosjekter det over på ungene. Her har ikke barna fått hverken jul eller bursdagsgaver på flere år, men jeg gjør ikke noe nummer ut av det. Det eneste du oppnår er at barna får det dårlig og blir skamfulle. Anonymous poster hash: e0a96...a7e
3 i april Skrevet 30. desember 2016 #10 Skrevet 30. desember 2016 Kommer jo an på hvor god råd far har ! Om far sliter økonomisk kan noen hundrelapper være med på å avgjøre om han kan betale husleie og strøm den mnd. Men om han har orden på økonomien å prioritere kun seg selv, kjøper dyre klær, reiser og bare hygger seg så skjønner jeg din misnøye.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #11 Skrevet 30. desember 2016 Skjønner det kan være frustrerende HVIS far har god råd osv. Men uansett så kan man vel aldri si til barna at man ikke trenger takke for gaven var så kjip! Man takker for det man får! Anonymous poster hash: ab963...54a
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #12 Skrevet 30. desember 2016 Hvis du bruker mye tid på å vektlegge hvor dårlig gave de fikk, lærer du dem bare at pappa ikke er glad i dem = de er lite verd. Ikke dyrk det. Lær dem å være glade for alt de får, de sitter igjen med en bedre følelse da. Uansett hva gaven inneholder. Anonymous poster hash: b65c1...594
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #13 Skrevet 30. desember 2016 Her takker vi for alle gaver, og lærer barna våre det samme. MEN, helt enig i at han var kjip! Anonymous poster hash: 1eee6...53c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå