Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #26 Skrevet 2. januar 2017 Jeg har hatt dårlig magefølelse angående han fra første bildet jeg så av han . Er noe med blikket hans og kroppsholdningen som får frem en dårlig følelse. Og jeg pleier vanligvis å ha riktig når den følelsen kommer 😢 Håper jeg tar feil. Anonymous poster hash: 2f3b8...60b
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #27 Skrevet 2. januar 2017 Hun har hatt barnevakt flere ganger/kvelder pr uke siden fødselen, har hun skrevet i bloggen. Anonymous poster hash: 6f919...a17
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #28 Skrevet 2. januar 2017 Hvor er morsinstinktet hennes ? 😭 Hun ødlegger jo livet til barna slik hun driver på! Hvor er faren til dei to eldste?! Skjønner ikke at han lar hun drive på slik ! Kjenner jeg koker innvendig 😡 Anonymous poster hash: 1b23f...ddd
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2017 #29 Skrevet 2. januar 2017 Er noen kommentarer på Instagram profilen som jeg stusser på også..slenger med leppa om pappaen til denne lille jenta.. Anonymous poster hash: c8ff8...883
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #30 Skrevet 3. januar 2017 Trodde hun hadde interiørblogg jeg, ikke en gæern dagbok Anonymous poster hash: ad209...4f2
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #31 Skrevet 3. januar 2017 Kjære vene, for ei suppe...... Stakkars, stakkars barn som er en del av dette. Anonymous poster hash: 6c3b1...6d2
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #32 Skrevet 3. januar 2017 Men jeg skjønner ikke hvorfor den ekte barnefaren til babyen ikke prøver å få gjort noe med galskapen når han er sammen med linda og helt garantert har fått høre hele historien om kim? Anonymous poster hash: d524d...c9a
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #33 Skrevet 3. januar 2017 Men jeg skjønner ikke hvorfor den ekte barnefaren til babyen ikke prøver å få gjort noe med galskapen når han er sammen med linda og helt garantert har fått høre hele historien om kim? Anonymous poster hash: d524d...c9a Regner med at prosessen er igang. Hvis ikke er han virkelig et RÆVA menneske! Men regner som sagt med det da VP skrev på bloggen om advokater etc. Burde være en lett match og få full omsorg med alt som blir heftig dokumentert på blogg og sosiale medier. Samme for far til de to eldste. Anonymous poster hash: 010ee...099
vimsa3 Skrevet 3. januar 2017 #34 Skrevet 3. januar 2017 Sånn nå har jeg faktisk sjekket opp litt. Litt i overkanten engasjert her ja😂, men er man gravid Og sykemeldt har man ikke sååå mye liv.. Vel poenget mitt er hun ble satt i gang den 24.08 og hun møtte han første gangen den 29.08. Hvordan er det mulig???? Det er i teorien 4!! Dager etter fødsel. Hun påstod jo det var en seig fødsel med maserier så hun ble neppen født etter en time, men nærmere den 25.08. Da er det altså 4!! Dager igjen. Jeg har alltid visst det var ille, men ikke at det var så gærnt. Jeg var jo omtrent ikke hjemme en gang 4 dager etter fødsel med renselsen på fullt og nykommet melkespreng..,
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #35 Skrevet 3. januar 2017 Sånn nå har jeg faktisk sjekket opp litt. Litt i overkanten engasjert her ja😂, men er man gravid Og sykemeldt har man ikke sååå mye liv.. Vel poenget mitt er hun ble satt i gang den 24.08 og hun møtte han første gangen den 29.08. Hvordan er det mulig???? Det er i teorien 4!! Dager etter fødsel. Hun påstod jo det var en seig fødsel med maserier så hun ble neppen født etter en time, men nærmere den 25.08. Da er det altså 4!! Dager igjen. Jeg har alltid visst det var ille, men ikke at det var så gærnt. Jeg var jo omtrent ikke hjemme en gang 4 dager etter fødsel med renselsen på fullt og nykommet melkespreng.., Jeg møtte MASSE folk bare timer etter fødsel jeg. Folk jeg aldri har møtt før. Hvordan er det mulig???? Jo, vi var på samme sted til samme tid. Har graviditeten gjort deg litt ør i hodet også? Skjønner ikke hva som er så skandaløst med å møte et menneske og forelske seg. Min kjære fetter forelsket seg i sin sykepleier han. Nå er de gift. Skulle tro han hadde nok med å tenke på kreft og cellegift. Ikke at jeg forsvarer VP, synes ikke noe om bloggen og livsstilen hennes. Men at hun forelsker seg kan hun da ikke lastes for. Å dra en mann så raskt inn i livet til barna er mer kritikkverdig. Anonymous poster hash: 3de7d...a96
vimsa3 Skrevet 3. januar 2017 #36 Skrevet 3. januar 2017 Jeg møtte MASSE folk bare timer etter fødsel jeg. Folk jeg aldri har møtt før. Hvordan er det mulig???? Jo, vi var på samme sted til samme tid. Har graviditeten gjort deg litt ør i hodet også? Skjønner ikke hva som er så skandaløst med å møte et menneske og forelske seg. Min kjære fetter forelsket seg i sin sykepleier han. Nå er de gift. Skulle tro han hadde nok med å tenke på kreft og cellegift. Ikke at jeg forsvarer VP, synes ikke noe om bloggen og livsstilen hennes. Men at hun forelsker seg kan hun da ikke lastes for. Å dra en mann så raskt inn i livet til barna er mer kritikkverdig. Anonymous poster hash: 3de7d...a96 Beklager men det er forskjell å føde ett barn enn å møte en ny samboer 4 dager etter fødsel.. jeg hadde aldri vert intressert i å snakke med fremmede gutter en gang så kort tid etter. Det er rett og slett en fase i livet der man tenker på andre ting. Og det med menn som forelsker seg i sykepleier er ett helt vanlig fenomen,følelsen av å bli ivaretatt gjør ofte noe med menn. Det finnes til og med ett psykologisk begrep for det. Når jeg møtte "fremmede" mennesker så var det enten på sykehuset eller på vei til bilen fra sykehuset... ikke gående på Fredrikstad brygge 4 dager etter fødsel..,
Jallavalla Skrevet 3. januar 2017 #37 Skrevet 3. januar 2017 Nemlig. Det ER jo faktisk rimelig spesielt å ha møtt noen på brygga 2 dager etter du kom hjem fra sykehuset. På bloggen ser det jo ikke ut til at noen trilletur er dokumentert den dagen, noe som ville vært naturlig? Så hele opplegget er utrolig sært. Bare det å være intim med en ny mann mens du enda blør etter fødsel.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2017 #38 Skrevet 3. januar 2017 Jeg håper folk slutter å lese blogg ( både til den ene og den andre )og Instagram til alle de involverte !! Det finnes flere sider av samme sak, og vi veit mest sannsynlig ikke sannheten . Når ingen av de involverte ser ut til å være fornuftige eller voksne nok til å la vær å kaste drit, utlevere hverandre eller " krangle " offentlig . Bør vi slutte å oppfordre til ( lese/diskutere det som blir lagt ut) denne tragiske utviklingen ! Det er flere barn involvert. Dere som mener dere har barnas intresse i tankene , nei der har tydeligvis ikke ha det. Da hadde dere lagt diskusjonen dø for lenge siden. Å latt de involverte ordne opp uten halve Norge som tilskuere. Anonymous poster hash: a5ab1...add
Admin Skrevet 3. januar 2017 #39 Skrevet 3. januar 2017 Tråden er ryddet for avsporinger, hets og spekulasjoner. Ann Christin, admin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå