Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #1 Skrevet 30. desember 2016 Barnet vårt har vært på besøk, har hatt besøk.. vi har vært i svømmehallen.. I dag skulle vi på tur, men det kom spørsmål om hun ville besøke en venninne. Så vi tar en kveldstur istedet. I morgen er det utendørs formiddagsarrangement. Hun elsker å være inne og pusle med de nye lekene sine.. Men jeg føler på at vi burde fyrt opp ei bl.annet.. spent på oss tursekk osv. Hvordan har deres jul vært? Anonymous poster hash: 5d845...8a5
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #2 Skrevet 30. desember 2016 Barnet vårt har vært på besøk, har hatt besøk.. vi har vært i svømmehallen.. I dag skulle vi på tur, men det kom spørsmål om hun ville besøke en venninne. Så vi tar en kveldstur istedet. I morgen er det utendørs formiddagsarrangement. Hun elsker å være inne og pusle med de nye lekene sine.. Men jeg føler på at vi burde fyrt opp ei bl.annet.. spent på oss tursekk osv. Hvordan har deres jul vært? Anonymous poster hash: 5d845...8a5 Fyrt opp ei bålpanne, skulle det være.. HI Anonymous poster hash: 5d845...8a5
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #3 Skrevet 30. desember 2016 Har kun vært ute en dag vi, resten av jula har det regnet og blåst og det er mye is ute, så barna på 1 1/2 år og 3 1/2 år får ikke gjort noe om vi ikke kommer oss inn i skogen som er et stykke herifra. Har kjent på samvittigheten at vi er inne jeg også, men ungene har kost seg med å dra på besøk, og få besøk 😄 Anonymous poster hash: 83e40...ea7
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #4 Skrevet 30. desember 2016 Vi har ikke vert ute i hele tatt. Vært rundt på besøk osv... har vert dårlig vær så har ikke hatt dårlig samvittighet over det. Anonymous poster hash: 86f54...35a
soleia Skrevet 30. desember 2016 #5 Skrevet 30. desember 2016 Har berre vore kortare turar ute, sidan det stort sett har vore drittvær. Koseleg med besøk av slekt og vener.
Ophiophagus Hannah Skrevet 30. desember 2016 #6 Skrevet 30. desember 2016 Vært på tur hver dag. Men ikke nødvendigvis så langt. Tur i nærområdet eller på skøyter. Barna går også tur med hundene helt frivillig nå, stor takk til Pokemon go:)
Miss Chocolate Skrevet 30. desember 2016 #7 Skrevet 30. desember 2016 (endret) Vi har stått på skøyter og fanget pokemon. Ellers har de vært mest inne. Merkelig vær ute, men perfekt til skøyter!! Endret 30. desember 2016 av chocolate
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #8 Skrevet 30. desember 2016 Vi har også vært mye inne. Har vært og besøkt familie i jula og da har det vært mye innesitting og dataspill. Kom hjem i forgårs og i går var vi nesten bare inne utenom en tur i butikken. Håper jeg får barna ut i dag selvom været ikke er på sitt beste. Anonymous poster hash: c03c4...7ce
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #9 Skrevet 30. desember 2016 Jeg har vært ute hver dag, barnet hver dag unntatt en dag. Samboer har ikke vært ute alle dager Jeg blir slapp av å være inne en hel dag Anonymous poster hash: 37363...644
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #10 Skrevet 30. desember 2016 Jeg har vært ute hver dag, barnet hver dag unntatt en dag. Samboer har ikke vært ute alle dager Jeg blir slapp av å være inne en hel dag Anonymous poster hash: 37363...644 Jeg har blitt så slapp at jeg nesten ikke klarer å løfte kaffekoppen 😂😂😂 Når datteren min er hos venninnen sin skal mor på trening!! Også blir det en liten tur i ettermiddag. Jeg er veldig lite vant til uteaktiviteter fra min barndom. Så jeg må virkelig ta meg sammen for å ta initiativ. Men det er jo så viktig, og så utrolig deilig å komme inn etter mange timer ute.. deilig når vi er ute også, altså 😁😁 HI Anonymous poster hash: 5d845...8a5
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #11 Skrevet 30. desember 2016 Jeg har vært syk hele romjula, forkjøla. Så har vært veldig rolige dager. Men vi har vært ute en liten tur hver dag. Godt med frisk luft for alle mann. Mannen har jobbet hver dag ellers hadde han tatt ungene med ut. Anonymous poster hash: 4908d...a70
TinaK 1990 Skrevet 30. desember 2016 #12 Skrevet 30. desember 2016 Vi har vært masse ute. Ikke snø her, men vi har gått på skøyter, vært på tur i skogen, på idrettsplassen og lekt i hagen. Både vi og barna bare må ut i frisk luft hver dag for å røre på oss.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #13 Skrevet 30. desember 2016 Vi har hatt noen dager der vi ikke har vært ute,og når vi har vært ute så har det vært max 1 time..Veldig glatt her vi bor...I dag blåser det veldig men har vært ute 1 times tid allikevel.. Anonymous poster hash: 8713a...993
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #14 Skrevet 30. desember 2016 Folk er forskjellige, men ingen av oss fungerer rett og slett uten å være ute i frisk luft. Maks en dag. Vi liker å være ute, på tur, på ski, på skøyter, bare en tur i skogen, leke i hagen etc... Anonymous poster hash: f17c9...790
❤lille stjerne❤ Skrevet 30. desember 2016 #15 Skrevet 30. desember 2016 Ikke vært så veldig mye ute vi heller, men noen turer i slogen og et par ganger på skøyter har det blitt. Må lufte oss litt ellers blir vi så suste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå