Gjest grønteple Skrevet 30. desember 2016 #1 Skrevet 30. desember 2016 Er det zink som hjelper? Har du et godt råd?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #2 Skrevet 30. desember 2016 Drikk masse kaldt vann med sitron. Anonymous poster hash: 99ba1...ea1
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #3 Skrevet 30. desember 2016 magnesium Anonymous poster hash: ef587...602
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #4 Skrevet 30. desember 2016 det beste er å spise lite og regelmessig for å holde blodsukkeret stabilt. Lysten på sukker vil nok være der samme hva du gjør, men suget vil forsvinne. Bytt ut sukkeret med annet naturlig søtt (ikke kunstig), slik som nøtter med honning, frukt, lønnesirup og jordbær etc. <Kanskje du ikke har like lyst på disse når søtsuget er der, men selve søtsuget vil forsvinne etter du har spist dette. Anonymous poster hash: ef587...602
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #6 Skrevet 30. desember 2016 LCHF. Anonymous poster hash: 0d062...143
Gjest grønteple Skrevet 30. desember 2016 #7 Skrevet 30. desember 2016 LCHF. Anonymous poster hash: 0d062...143 Som betyr...?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #8 Skrevet 30. desember 2016 Som betyr...? lav karbo, høyt fett Anonymous poster hash: ef587...602
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #9 Skrevet 30. desember 2016 Enig i at veien å gå er å spise slik at du har stabilt blodsukker gjennom hele dagen. For mange vil lavkarbo (trenger ikke være ekstremvarianten) være det beste, spesielt om man tidligere har spist veldig mye søtt og kanskje også ligger på grensen til insulinresistens. Som en over skriver, man vil gjerne ha lyst på noe søtt fremdeles, men ikke det voldsomme suget som man gjerne får når man stadig går med ustabilt blodsukker (som man får av å spise mye raske karbohydrater). Lchf som en skrev over her er lavkarbo (Low Charbohydrates High Fat). Anonymous poster hash: 71953...dbf
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #10 Skrevet 30. desember 2016 det beste er å spise lite og regelmessig for å holde blodsukkeret stabilt. Lysten på sukker vil nok være der samme hva du gjør, men suget vil forsvinne. Bytt ut sukkeret med annet naturlig søtt (ikke kunstig), slik som nøtter med honning, frukt, lønnesirup og jordbær etc. <Kanskje du ikke har like lyst på disse når søtsuget er der, men selve søtsuget vil forsvinne etter du har spist dette. Anonymous poster hash: ef587...602 Honning vil ha samme effekt på blodsukkeret som sukker, og fører til blodsukker og insulin berg-og dalbanen som gjør at man blir sukkeravhengig. Ja, det er sunnere enn sukker på mange vis, men ikke bra for den som skal slutte med sukker. Google GI index. Anonymous poster hash: 5381e...8c3
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #11 Skrevet 30. desember 2016 Honning vil ha samme effekt på blodsukkeret som sukker, og fører til blodsukker og insulin berg-og dalbanen som gjør at man blir sukkeravhengig. Ja, det er sunnere enn sukker på mange vis, men ikke bra for den som skal slutte med sukker. Google GI index. Anonymous poster hash: 5381e...8c3 Ok da har jeg misforstått det. Ikke rart det tar vekk søtsuget mitt da Men bruker mye lønnesirup eks i smothie og det holder blodsukkeret stabilt i hvertfall. Hvit ris, pasta og loff for eksempel er vel like ille for blodsukker som sukkerholdige varer så det prøver jeg å holde meg unna Anonymous poster hash: ef587...602
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #12 Skrevet 30. desember 2016 Sjokolade hjelper godt ☺ Anonymous poster hash: 1c8bc...a33
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #13 Skrevet 30. desember 2016 Krom på søtsuget. Jobber i helsekost. Anonymous poster hash: 11c8b...97b
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #14 Skrevet 30. desember 2016 Stopp med sukker, enkelt og greit! Det er grusomt første to ukene. Jeg var kjempeavhengig av godteri, sjokolade og alt som var søtt. Kuttet tvert og nå etter 5 måneder er suget HELT vekke. Nå i julen har jeg dessverre spist sjokolade (fordi jeg trodde jeg fint kunne kontrollere inntaket). Nå er det strengt fra søndag av. Har gått ned 10 kilo bare på litt kostholdsendring. Frokost, lunsj, middag og kvelds. To mellommåltider innimellom dette. Det holder blodsukkeret stabilt. Anonymous poster hash: 43c4e...a67
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #15 Skrevet 30. desember 2016 Krom👍🏼 Anonymous poster hash: a37b8...f80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå