Gå til innhold

Har ditt barn vært i barnehagen i romjulen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvom du er hjemme med juleferie/permisjon

Anonymous poster hash: 06217...c11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, storesøster har hatt fri fra lille julaften. Jeg er hjemme i permisjon med baby😊

Anonymous poster hash: a463f...ec1

Skrevet

Nei. Vært hjemme siden uken før jul.

Anonymous poster hash: ea8de...aad

Skrevet

Nei. Vært hjemme siden uken før jul.

Anonymous poster hash: ea8de...aad

Skrevet

Nei, her har alle barna vært hjemme. Men må innrømme at jeg hadde et lite øyeblikk i morges (mens jeg vasket ulltøy så det skal være klart til bhg neste uke) der jeg tenkte at det skal bli helt ok å få hverdagen tilbake også, selv om jeg virkelig har storkost meg med alle fem i julen❤️

Anonymous poster hash: cc5ce...d94

Skrevet

Nope. Hjemme hele ferien :)

Anonymous poster hash: 12292...ad0

Skrevet

Ja, igår og idag siden vi må jobbe. Hadde jo aldri sendt de avgårde hvis ikke...

Anonymous poster hash: 153e0...79d

Skrevet

Nei. Er hjemme i permisjon og bhg er stengt. Hadde ikke levert om den hadde vært åpen heller

Anonymous poster hash: ffb3b...d89

Skrevet

Jeg hadde satt han opp på barnehage på torsdag og fredag. Jeg angrer nå, men jeg trodde at far skulle være bortreist hele julen og da blir det veldig tett med bare oss to hele julen.

Men nå når far er hjemme kunne han godt hatt fri. Men han koste seg i bhg i går og ville gå i dag også, så det er helst samvittigheten min som angrer, tror jeg.

Det blir kun 4 timers dag da.

Anonymous poster hash: 6cc94...5cd

Skrevet

Ja. 3-åringen har vært i bhg de dagene jeg har jobbet (2 dager). Jobber selv i bhg, så kan ikke ta han med meg heller. 

Anonymous poster hash: 1181a...b4f
Skrevet

Nei har hatt fri siden 22. Er i permisjon

Skrevet

Ja. 3-åringen har vært i bhg de dagene jeg har jobbet (2 dager). Jobber selv i bhg, så kan ikke ta han med meg heller.

Anonymous poster hash: 1181a...b4f

Du jobber jo, så da må han i barnehagen

Skrevet

Min har vært i barnehagen denne uka, korte dager. Har jobbet tre dager selv, men har sykemeldingsdag i dag pga graviditet. Legen min var streng på at jeg skulle ha en dag fri helt alene for å hvile (og ha overskudd til ettermiddager med en aktiv 3åring). Så i dag nyter jeg ro og hvile i noen timer alene. :-)

Skrevet

I barnehagen hver dag! Jeg er hjemme og hviler! Sykemeldt på grunn av graviditet og utslitt av våkenetter og lite søvn.

Men det aller viktigste, han elsker barnehagen!

Anonymous poster hash: 482df...402

Skrevet

Storebror har ferie. Jeg er hjemme i perm med lillesøster. Pappa jobber. :)

Anonymous poster hash: fb5aa...0de

Skrevet

Barnehagen er stengt i ronjula.

Jeg er gravid og delvis sykemeldt pga mye oppkast i uke 30. Og kjenner jeg har begynt å glede meg til hverdagen igjen nå.

Anonymous poster hash: f98a9...f65

Skrevet

Nei... hjemme med lillebror 4 mnd og henne på 4,5. Hatt fri siden 22.12. Tror helt ærlig hun hadde kost seg mer i barnehagen noen dager. Jeg stuptrøtt og baby som krever mye.

Anonymous poster hash: 3d290...55b

Skrevet

Ja, vi foreldrene må på jobb. Hva jobber dere med, dere som har fri hele romjulen?

Skrevet

Ja.. og jeg er hjemme i permisjon. 😱 Og mannen jobber hjemme.

Har ikke dårlig samvittighet heller.

Anonymous poster hash: 9414d...153

Skrevet

Fri siden 22. Skal bli litt deilig med hverdag, men har hatt en fin ferie likevel. Badeland, kino og hyttetur :)

Anonymous poster hash: e0239...27d

Skrevet

Ja, vi foreldrene må på jobb. Hva jobber dere med, dere som har fri hele romjulen?

Nå er jeg i permisjon, ellers er jeg lærer..

Anonymous poster hash: 9414d...153

Skrevet

Jeg er hi

jeg har fri, jobber i barnehage. Vi rullerer på fri i julen og påske. Avspasering og feriedager

Skrevet

Nei. Her har vi alle hatt fri.

Vi nyter det til det fulle! Heldigvis permisjon i feb igjen, så vi har noe å se frem til ;)

Anonymous poster hash: 56ee2...c8a

Skrevet

Nei for jeg er student å har fri så da er selvsagt også sønnen min hjemme :)

Anonymous poster hash: 2f129...f03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...