Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #1 Skrevet 30. desember 2016 Tenker å spørre min bror og hans søster om å være faddere. Så sier min mor at jeg bør spørre deres partnere også, ellers blir det rart. Det er småsøsknene midt i 20 årene, ingen garanti for at deres forhold varer...(men det er det jo ikke for noen....). Hva tenker dere? Blir det rart å spørre småsøsken og samboerne deres? 😱 Anonymous poster hash: 251d7...5b8
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #2 Skrevet 30. desember 2016 Ikke vanlig å be partnere til søsken å være fadder. Enten søsken,besteforeldre eller annen nær familie/gode venner. Anonymous poster hash: 23681...5a1
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #3 Skrevet 30. desember 2016 Ingen automatikk i at man må spørre partnere også. Det gjør du kun om det føles riktig å spørre akkurat den. Anonymous poster hash: 27a0c...b8b
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #4 Skrevet 30. desember 2016 Her også valgte vi bare søsken, uten partner😊👍🏻 Anonymous poster hash: a78d8...4f6
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #5 Skrevet 30. desember 2016 Snodig. Her har vi aldri valgt partnere. Syns det er litt rart å skulle velge partneren og. Anonymous poster hash: bd5c8...376
junimamma81 Skrevet 30. desember 2016 #6 Skrevet 30. desember 2016 Her har vi kun våre brødre uten partnere
Sokkedyret Skrevet 30. desember 2016 #7 Skrevet 30. desember 2016 Rart å skulle ta med partner også! Det er ikke vanlig at en automatisk gjør det. Jeg hadde ikke gjort det!
Nebbdyret Skrevet 30. desember 2016 #8 Skrevet 30. desember 2016 På mannen si side blir partnera i slekta berre spurt om ein er gift eller langvarig sambuarar. Vi har fulgt same ordning. Og om vennar har vore fadderar, har vi velt kun vennane og ikkje partnerarne. Men for meg er det å vere ein fadder ein stor ting i livet til mine born, så alle er velt med omhu 😊
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #9 Skrevet 30. desember 2016 Det er ikke rart å bare velge søsken. Min mann er fadder alene på sitt onkelbarn. Min søster er fadder alene på mine barn. Vi er også faddere hver for oss til venners barn. Tenker det med å spørre par var mer vanlig før i tiden. Søskenbarnet mitt ble fadder på samboerens onkelbarn, så ble det et stygt brudd, og hun ønsker ikke ha kontakt med ham og hans familie. Men hun føler seg litt forpliktet ettersom hun er fadder. Anonymous poster hash: bc359...1d0
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #10 Skrevet 30. desember 2016 Ja, det var det jeg trodde ser dere... det føles også litt unaturlig for meg og be partnerne være det også. Kjenner de ikke så godt... min mor sa bestemt at hun syne virkelig jeg måtte be partnerne også, noe annet var feil og frekt. Huff... hi Anonymous poster hash: 251d7...5b8
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #11 Skrevet 30. desember 2016 Ja, det var det jeg trodde ser dere... det føles også litt unaturlig for meg og be partnerne være det også. Kjenner de ikke så godt... min mor sa bestemt at hun syne virkelig jeg måtte be partnerne også, noe annet var feil og frekt. Huff... hi Anonymous poster hash: 251d7...5b8 Fælt når foreldre er så bastante og gjør deg usikker. Be bare søsken om å være fadder Anonymous poster hash: 13cf5...9f6
Snøfnugget Skrevet 30. desember 2016 #12 Skrevet 30. desember 2016 Vi valgte kun søsken uten partnere på våre. Men både jeg og samboeren er faddere til brorens hans sine barn. Gjør det som føles riktig for dere.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #13 Skrevet 30. desember 2016 Vi har også bare søsken som faddere, ikke partnere Jeg har 4 barn, og i løpet av årene de har blitt født har min søster hatt tre forskjellige samboere 😉 Anonymous poster hash: d283e...2e7
Salomine Skrevet 30. desember 2016 #14 Skrevet 30. desember 2016 Har aldri hørt at det skulle være nødvendig å be partnere som fadder, uansett hvem man i første omgang velger som fadder. Her har vi en blanding av søsken, venner/venninner som fadder, men ingen med partnere.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #15 Skrevet 30. desember 2016 Ja, det var det jeg trodde ser dere... det føles også litt unaturlig for meg og be partnerne være det også. Kjenner de ikke så godt... min mor sa bestemt at hun syne virkelig jeg måtte be partnerne også, noe annet var feil og frekt. Huff... hiAnonymous poster hash: 251d7...5b8 Godt det er ditt barn og at du bestemmer da. Vi har kun den ene, den nærmeste, i et par som fadder. Ingen sure miner og helt vanlig. Anonymous poster hash: 206a7...003
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #16 Skrevet 30. desember 2016 Da jeg ble tante ble jeg spurt om å være fadder, noe jeg selvsagt ville:) Min samboer gjennom 20 år, som også er far til mine barn, ble ikke spurt, og det er helt greit! Han er selvsagt onkel, da;) Anonymous poster hash: 37a95...35d
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #17 Skrevet 30. desember 2016 Sønnen vår har to vennepar som faddere, samt min bror med samboer. Alle disse ble valgt med partner da vi kjenner de godt og de har vært sammen i mange år. Min andre bror ble spurt uten partner da vi ikke kjenner henne så godt, og ikke har troen på forholdet deres tross mange år sammen. Anonymous poster hash: ac4a9...a72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå