Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #1 Skrevet 30. desember 2016 Sønnen vår på to år våkner kl 7-8. Han ligger en stund og prater før han sovner igjen. Sover så til 9.30 eller lenger. Bør vi ta han opp første gangen? Anonymous poster hash: cbcc5...c0f
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #2 Skrevet 30. desember 2016 Nei hvorfor skal du det hvis han bare prater og sovner igjen? Så lenge han sover fint ellers så er det vel ingen grunn til det. Anonymous poster hash: e4c30...317
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #3 Skrevet 30. desember 2016 Nei hvorfor skal du det hvis han bare prater og sovner igjen? Så lenge han sover fint ellers så er det vel ingen grunn til det. Anonymous poster hash: e4c30...317 Takk. Det er bare fordi flere har sagt til meg at det er slemt å la gutten ligge alene og ikke ta han opp når han er våken. Anonymous poster hash: cbcc5...c0f
Mamma_til_2 Skrevet 30. desember 2016 #4 Skrevet 30. desember 2016 Det kommer da ann på hvor lenge han ligger våken.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #5 Skrevet 30. desember 2016 Det kommer da ann på hvor lenge han ligger våken. I dag var det 10 min med prat og litt rotering i sengen. Noen ganger kun 2 min uten prat, men blir det gråt, sutring eller noe annet enn rolig babling så går jeg alltid inn, men har merket at humøret hans er bedre de dagene han sovner igjen. Han sover lite/ingenting på dagtid. Anonymous poster hash: cbcc5...c0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå