Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #1 Skrevet 30. desember 2016 Leste bloggen "mamma til Michelle" idag å der sto det blant annet at i januar så skal samboeren være alene hjemme med alle tre ungene i en uke mens mor er bortreist. Er det ikke drøyt å være vekke en hel uke fra en baby på 4 mnder?? *føler seg sjokkert* Anonymous poster hash: c630b...0c5
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #2 Skrevet 30. desember 2016 Hadde aldri aldri klart å gjøre det. Ingen gode foreldre gjør slikt heller. Anonymous poster hash: e6c80...875
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #3 Skrevet 30. desember 2016 Da er ikke barnas far en "forelder", altså? Siden det ikke er nok at han er hjemme? Veldig så uerstattelige disse mødrene er... Anonymous poster hash: d69f9...51e
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #4 Skrevet 30. desember 2016 Men å spise spekemat i svangerskapet som kan gi alvorlige skadet på barnet er ingen problem! Hysteriske mødre som tror barna får tilknytningsproblemer fordi barna er sammen med far i sitt eget hjem et utrolig fasinerende. Anonymous poster hash: 0e3d4...826
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #5 Skrevet 30. desember 2016 Leste bloggen "mamma til Michelle" idag å der sto det blant annet at i januar så skal samboeren være alene hjemme med alle tre ungene i en uke mens mor er bortreist. Er det ikke drøyt å være vekke en hel uke fra en baby på 4 mnder?? *føler seg sjokkert* Anonymous poster hash: c630b...0c5 BEGYNNER Å BLI DRITTLEI FOLK SOM RAKKER NED PÅ ANDRE SOM GJØR SOM DEM VIL ! MATT OG SKUFFA! UFF! Anonymous poster hash: d5e9a...bc5
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #6 Skrevet 30. desember 2016 Hadde aldri aldri klart å gjøre det. Ingen gode foreldre gjør slikt heller. Anonymous poster hash: e6c80...875 Ingen gode mødre rakker ned på andre. Større synd det Anonymous poster hash: d5e9a...bc5
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #7 Skrevet 30. desember 2016 Jeg hadde ikke klart det. Hva andre gjør får være opp til de. Hvordan blir det med amming så lenge borte fra barnet? Hvis hun ammer Anonymous poster hash: f7af3...05a
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #8 Skrevet 30. desember 2016 Hun ammet jo på tv lillejulaften så er tydlig at hun ammer nå hvertfall. Anonymous poster hash: c630b...0c5
Daquiry Skrevet 30. desember 2016 #9 Skrevet 30. desember 2016 Jesus, ungen er hjemme med faren sin, og med mindre han er totalt ubrukelig, ser jeg overhode ikke problemet.
februarprins2013 Skrevet 30. desember 2016 #10 Skrevet 30. desember 2016 han er jo hos faren sin, ser ikke helt problemet da, faren er like god, han er jo kjempe flink med alle 3, selvom det er bare minsten som er hans
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #11 Skrevet 30. desember 2016 Jesus, ungen er hjemme med faren sin, og med mindre han er totalt ubrukelig, ser jeg overhode ikke problemet.Du ser ikke problemet med at ett barn som blir ammet plutselig må begynne med flaske pga mor er egoistisk?? Anonymous poster hash: c630b...0c5
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #12 Skrevet 30. desember 2016 Jesus, ungen er hjemme med faren sin, og med mindre han er totalt ubrukelig, ser jeg overhode ikke problemet.Regner ikke med at faren har pupp.Dessuten kan det være skadelig for babyen å være så lenge vekke fra omsorgspersonen! Anonymous poster hash: c630b...0c5
februarprins2013 Skrevet 30. desember 2016 #13 Skrevet 30. desember 2016 Regner ikke med at faren har pupp. Dessuten kan det være skadelig for babyen å være så lenge vekke fra omsorgspersonen! Anonymous poster hash: c630b...0c5 hvis det er så skadelig, så hadde ungen min vert ødelagt, er barnet hos noen de kjenner godt er det ingen problem.. mange overdriver sånn synes jeg
me_87 Skrevet 30. desember 2016 #14 Skrevet 30. desember 2016 For alt vi vet så er det kanskje en helt nødvendig grunn til at hun må være vekke en uke fra babyen
Blondzilla Skrevet 30. desember 2016 #15 Skrevet 30. desember 2016 Jeg hadde ikke klart det selv, men jeg tror absolutt ikke barnet tar skade av det. Så sårbare er vi mennesker heldigvis ikke.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #16 Skrevet 30. desember 2016 Skjerp dere! Vet dere årsaken??? Jeg var borte fra minste i 12 dager da han var 3 mnd,og han er like normal som de andre. Enkelte her tar virkelig kaka. Anonymous poster hash: fee80...261
Jallavalla Skrevet 30. desember 2016 #17 Skrevet 30. desember 2016 Det hadde jeg aldri gjort frivillig nei. Må man så må man. Men av forlystelsesgrunner så synes jeg det er et merkelig valg. Ungen tar jo ikke varig skade av det, men jeg hadde gått i stykker inni meg tror jeg. Hadde aldri klart å kose meg hvis det hadde vært snakk om ferie eller slike ting. Blir man innlagt på sykehus eller noe så er det jo noe helt annet.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #18 Skrevet 30. desember 2016 Vi har tatt utgangspunkt i "timesregelen" (4 mnd = maks 4 timer borte) men kunne nok strukket det lengre om baby var med pappan... Feks var det ikke noe stress at han tok baby med seg på en 2timers trilletur når gutten var bare noen uker gammel.. Men en hel uke? Nei, nei og absolutt NEI. I likestillings-norge er det mange som mener at pappaen er like god. Men er det vi som har et voldsomt behov for å tro det? Eller er det sånn for BABYEN også? Jeg kan si uten tvil at uansett hvor fantastisk pappa mannen min er så er det JEG som er nummer 1 for babyen vår. Det var mitt bryst han ble lagt på når han var født, og jordmor sa skarpt ifra at pappan ikke skulle "ta over "babyen når mat ble servert på fødestua, før det hadde gått en viss tid. Det er mamma som er nummer 1. Uansett hvor god og flink pappaen er. Sånn er det bare - det er biologisk. Vi er født med det instinktet, det behovet.. Og pappaen kan ikke dekke det behovet en uke, selvom han kan dekke absolutt alle andre behov. Og jada det blir skikkelige folk av de som ikke har en mamma også - det betyr ikke at det er GREIT å reise fra en liten baby så lenge. Men når det gjelder denne konkrete saken - jeg leste innlegget men husker ikke at det blir nevnt hva hun skal? Hun kan likegjerne være innkalt til en operasjon etc (og kanskje på et sykehus et stykke unna).. Det trenger ikke være noe de har valgt for moro skyld. Eller det kan være nettopp for moro skyld - hun har vært gjennom mye de siste årene, kanskje hun trenger en uke med fullstendig avlastning for å ikke tippe over? Anna har gjort sine feil og dumme valg men jeg tror likevel hun er en GOD mamma som gjør så godt hun kan. Anonymous poster hash: 8434c...706
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå