Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #1 Skrevet 29. desember 2016 Jeg har tenkt til å bestille 2 kaker.Hente de på lørdag,spise de på søndag. Kan jeg la de stå i kjellern over natta?eller måååå jeg ha de i kjøleskap? Det er snakk om marsipankake og ostekake  Anonymous poster hash: 99298...6df
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #2 Skrevet 29. desember 2016 Jeg har tenkt til å bestille 2 kaker.Hente de på lørdag,spise de på søndag. Kan jeg la de stå i kjellern over natta?eller måååå jeg ha de i kjøleskap? Det er snakk om marsipankake og ostekake  Anonymous poster hash: 99298...6df Det kommer an på hvor kjølig det er i kjelleren din.  Anonymous poster hash: ac1cb...7d0
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #3 Skrevet 29. desember 2016 Jeg har tenkt til å bestille 2 kaker.Hente de på lørdag,spise de på søndag. Kan jeg la de stå i kjellern over natta?eller måååå jeg ha de i kjøleskap? Det er snakk om marsipankake og ostekake  Anonymous poster hash: 99298...6df Det kommer an på hvor kjølig det er i kjelleren din.  Anonymous poster hash: ac1cb...7d0
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #4 Skrevet 29. desember 2016 Det er hos pappa. Han sa at det gikk bra med marsipankaka nedi der.men lurte litt på om det er værre med en ostekake?🤔får kanskje bare ta marsipankake.  Anonymous poster hash: 99298...6df
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #5 Skrevet 30. desember 2016 Det er hos pappa. Han sa at det gikk bra med marsipankaka nedi der.men lurte litt på om det er værre med en ostekake?🤔får kanskje bare ta marsipankake.  Anonymous poster hash: 99298...6df Få ham til å legge et termometer der. Er det mellom 0 og 6 grader er det mer enn kaldt nok.  Anonymous poster hash: df58c...db9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå