Gå til innhold

Hjelp! Trenger tips til dessert.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har blitt bedt bort på middag på nyttårsaften, og ble da bedt om å ta med dessert. Vi blir seks voksne, tre store/voksne barn og to små barn. Jeg er håpløs på kjøkkenet og aner ikke hva jeg skal finne på. Jeg vet heller ikke hva hovedretten blir, så jeg aner jo ikke hva som kan passe. Har dere noen forslag til meg?

 

Anonymous poster hash: aff45...4b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pannacotta med bærsaus er enkelt og godt. Lag pannacottaen i porsjonsskåler, sausen kan du helle på ved servering.



Anonymous poster hash: 0582b...8cc
Skrevet

Har du smakt dronning Mauds pudding? Det er veldig enkelt å veldig godt ☺

 

Anonymous poster hash: 824cc...1db

Skrevet

Kjøp poser med sjokolademusse, lag den i en fin skål. Rasp litt sjokolade på toppen, serveres med vaniljesaus. Blir alltid spist opp.

 

Eller lag en pavola kake.

 

Anonymous poster hash: 9ca0f...b15

Skrevet

Jeg lagde karamellpudding til et spleiselag vi var på nå i romjulen. Det ble veldig godt mottatt, og alt ble spist. Det tar litt tid å lage, men er ikke vanskelig, må lages dagen før.

 

Ellers kan du jo lage en iskake, det er veldig enkelt og lage, eller rett og slett kjøpe med et par iskaker.

 

Vi skal ha gele, sjokolademousse og vaniljesaus på nyttårsaften.



Anonymous poster hash: c65a8...841
Skrevet

Dronning Maud 😍 sikker vinner! Absolutt alle som har smakt den elsker den.

Skrevet

Fruktsalat med is eller vaniljesaus. Hakk nøtter og sjokolade og ha med ved siden av.

Skrevet

Takk for mange gode tips. Tror jeg prøver meg på panna cotta 😊

 

Anonymous poster hash: aff45...4b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...