Gå til innhold

Elektriske støt i hodet av antidepressive?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Noen som går på zoloft og vet? Jeg vet at det er vanlig med følelsen av elektriske støt i hodet når man seponerer zoloft osv., men jeg går på 100mg daglig, og seponerer ikke. Når det har nærmet seg 24 timer siden forrige tablett kan jeg få desse elektriske støta, ikke så mye som når man seponerer. Men spesielt ved hurtige bevegelse av hodet, og når jeg er veldig aktiv. Har ikke noe fast klokkeslett jeg tar tabletten, men på kveldstid en gang. Nå er jeg gravid med 1 mnd til termin, føler det har vært verre siste tiden. Kan det ha noe med hormonene å gjøre? Har også tenkt over (før graviditet) at jeg fikk støta i hodet oftere og fortare når jeg vart syk og fekk feber. Noen som kjenner seg igjen??

Anonymous poster hash: adf36...f9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en bivirkning ja...men du burde snakke med legen om dette. Mulig dosen ikke er riktig nå..fordi dette er mest vanlig ved seponering.

Anonymous poster hash: de9e8...eff

Skrevet

Jeg fikk støt i hodet når jeg gikk på zoloft..Var helt grusomt. Byttet.

Anonymous poster hash: ed656...816

Skrevet

Kan ikke tro at dosen må økest, merkelig. Jeg har gått på zoloft i 2 år, og det er først nå det har blitt slik. 🤔 Unntatt når jeg har hatt feber o.l. Skal spørre legen ved neste time, men vart litt bekymra så tenkte jeg måtte lufte det å se om noen andre hadde merket det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...