Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #1 Skrevet 29. desember 2016 Jeg tror jeg har møtt min, jeg er ikke forelsket men å være med han føles som å komme "hjem" det føles ut som om vi alltid har kjent hverandre. Jeg har aldri vært borti liknende. Har jo hørt om sjelevenner men aldri trodd jeg skulle møte noen som fikk meg til å føle det slik. Noen andre? Anonymous poster hash: b6183...60a
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #2 Skrevet 29. desember 2016 Jepp. Møtte ham som 19åring. Var virkelig som å komme hjem. Det var oss fra dag én. Er nå sammen på tolvte året. Han gled også så naturlig inn i min familie, at flere familiemedlemmer har stappet ham inn i familieminner som skjedde mens jeg var liten. "Du husker vel det?", kan de spør om ting som skjedde da vi var 5-6 år gamle. Han har liksom bare alltid vært en del av meg og min familie. Anonymous poster hash: 1e2bd...73c
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #3 Skrevet 29. desember 2016 Ja, vi var sammen i mange år. Men han er død nå. Fryktelig. Anonymous poster hash: 59083...732
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #4 Skrevet 29. desember 2016 Ja, det tror jeg at jeg har. Men etter 6 år sammen flyttet jeg ut. Men jeg vil alltid se på ham som min "sjelevenn" selv om forholdet vårt ikke fungerte. Anonymous poster hash: 666e8...855
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #5 Skrevet 29. desember 2016 Jeg tror det, men jeg er litt usikker. Men det er vel kanskje sånn at hvis man først har det, så bare VET man det? Isåfallvet. Jeg. Ikke, så da har jeg kanskje ikke det? Anonymous poster hash: c4ef2...34b
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #6 Skrevet 29. desember 2016 Ja, og jeg er så heldig at jeg er gift med han!❤ Følte fra første øyeblikk at han var min sjelevenn, har aldri følt meg så forstått, akseptert og trygg som sammen med han. Lå masse hindringer i veien for at det skulle bli oss, men vi kom oss gjennom det og det er jeg så lykkelig for! ❤ Anonymous poster hash: 55391...f98
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #7 Skrevet 30. desember 2016 Jeg har to jeg! En venninne, vi er helt like, jeg har aldri møtt noen som leser meg og skjønner meg og som jeg skjønner så godt. Vi trenger aldri å forklare en tankerekke eller en begrunnelse eller en følelse for hverandre, for den andre har det akkurat likedan! Og så har jeg en mann som også er sjelevenn, men vi kan ikke være sammen, så det gjør egentlig mest vondt. Anonymous poster hash: af1a7...6fb
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2016 #8 Skrevet 30. desember 2016 Jeg trodde det. Men etter 10 år tror jeg det ikke lengre.. Anonymous poster hash: 8af60...753
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå