Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #1 Skrevet 29. desember 2016 Fikk et omaggio fat i julegave. Kunne tenkt meg å bytte det i en annen farge. Får jeg kun byttet det i den butikken det er kjøpt? Anonymous poster hash: a3e0f...6b5
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #2 Skrevet 29. desember 2016 Det kommer litt an på. Noen bytter kun mot byttelapp(evt kvittering), andre tar i mot om de fører varen. Så du må nesten prøve deg fram. Jeg skulle bytte noe i går som flere butikker på senteret her fører. Det var kjøpt en annen plass i landet, i en butikk vi ikke har her. Den første butikken jeg gikk til ville ikke la meg bytte uten byttelapp. Butikken over gangen tok i mot og lot meg bytte uten spørsmål. Anonymous poster hash: 5f6bd...218
It's all about me Skrevet 29. desember 2016 #3 Skrevet 29. desember 2016 Tilbords fører Omagio og de pleier å være greie på bytte, spesielt Kähler siden det er så lettsolgt.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #4 Skrevet 29. desember 2016 Tilbords fører Omagio og de pleier å være greie på bytte, spesielt Kähler siden det er så lettsolgt. Takk for svar! Da får jeg prøve! Anonymous poster hash: a3e0f...6b5
It's all about me Skrevet 29. desember 2016 #5 Skrevet 29. desember 2016 Takk for svar! Da får jeg prøve! Anonymous poster hash: a3e0f...6b5 Bytta selv farge på en Omagio før jul Null problem. Men fargen avhenger kanskje litt. Jeg byttet fra perlemor til sølv. Vet at de store i blå, sort og grå har vært mye på salg, så de er kanskje ikke like lett å selge nå. Men det er uansett alltid lov å spørre. Hvilke farge er det du har og vil bytte til? Bare nysgjerrig altså
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #6 Skrevet 29. desember 2016 Bytta selv farge på en Omagio før jul Null problem. Men fargen avhenger kanskje litt. Jeg byttet fra perlemor til sølv. Vet at de store i blå, sort og grå har vært mye på salg, så de er kanskje ikke like lett å selge nå. Men det er uansett alltid lov å spørre. Hvilke farge er det du har og vil bytte til? Bare nysgjerrig altså Fikk grønt, vil gjerne ha sølv. Anonymous poster hash: a3e0f...6b5
It's all about me Skrevet 29. desember 2016 #7 Skrevet 29. desember 2016 Fikk grønt, vil gjerne ha sølv. Anonymous poster hash: a3e0f...6b5 Grønn, for en merkelig farge å gi bort hvis man ikke vet at mottager sparer på den. Men prøv, vær litt sleip og spør om å få bytte farge før du tar den opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå