Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #1 Skrevet 29. desember 2016 Det er nok å diskutere av kritikkverdige forhold ved bloggen, så la oss fortsette her. Anonymous poster hash: c059e...eb1
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #2 Skrevet 29. desember 2016 Jeg lurer på en ting - det var flere i den forrige tråden som sa de fulgte bloggen og mente "noen" burde melde henne til barnevernet fordi de var bekymret for barna. Én skrev at hun skulle melde til barnevernet. Er det noen av dere som har meldt bekymring til bv, eller blir det bare med praten? Jeg vet ikke hvem dama er og har aldri vært på bloggen, så jeg vet ikke hva som er riktig, men mener at når så mange tilsynelatende er så bekymret så plikter de å melde fra til barnevernet slik at bv kan vurdere situasjonen i hjemmet. Anonymous poster hash: 08f4b...adb
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #3 Skrevet 29. desember 2016 Unnskyld meg, men jeg synes faktisk at det fremdeles er forhold ved bloggen som er kritikkverdige og med fordel burde diskuteres. Jeg er ikke koko og det har ikke rabla for meg til tross for at jeg synes diskusjonen burde fortsette. Dere kan kutte ut "pile-on"-mentaliteten nå, før dette tar helt av. HI Anonymous poster hash: c059e...eb1
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #4 Skrevet 29. desember 2016 Unnskyld meg, men jeg synes faktisk at det fremdeles er forhold ved bloggen som er kritikkverdige og med fordel burde diskuteres. Jeg er ikke koko og det har ikke rabla for meg til tross for at jeg synes diskusjonen burde fortsette. Dere kan kutte ut "pile-on"-mentaliteten nå, før dette tar helt av. HI Anonymous poster hash: c059e...eb1 Men nå er det engang reglene som definerte at den forrige tråden ble stengt pga endel veldig drøye beskyldninger. Hva er det som tilsier i ditt hodet at vi trenger enda en tråd av samme slaget? Og hva er grunnen til at du mener du må få bestemme at vedkommende fortsatt skal diskuteres når moderatorene har stengt forrige tråd? Anonymous poster hash: 3a13e...1dd
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #6 Skrevet 29. desember 2016 Unnskyld meg, men jeg synes faktisk at det fremdeles er forhold ved bloggen som er kritikkverdige og med fordel burde diskuteres. Jeg er ikke koko og det har ikke rabla for meg til tross for at jeg synes diskusjonen burde fortsette. Dere kan kutte ut "pile-on"-mentaliteten nå, før dette tar helt av. HI Anonymous poster hash: c059e...eb1 Med andre ord, du er "tøff" nok til å diskutere dette på et anonymt forum - men selv om du tydeligvis mener det er bekymringsverdige forhold der så er du tydeligvis ikke tøff nok til å melde det til barnevernet. Om unnlater å melde til bv hvis du mener det er bekymringsverdige forhold i det hjemmet, da er du ikke bedre enn den du kritiserer, og da bør du egentlig bare holde kjeft. Anonymous poster hash: 08f4b...adb
Admin Skrevet 29. desember 2016 #7 Skrevet 29. desember 2016 Tråden er ryddet for avsporinger og personangrep. Ann Christin, admin
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #8 Skrevet 29. desember 2016 Det er tydeligvis flere enn jeg som reagerer på forhold ved bloggen, så jeg tenkte vi kunne se om det går an å diskutere den på en saklig og konstruktiv måte. HI Anonymous poster hash: c059e...eb1
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #9 Skrevet 29. desember 2016 Det er tydeligvis flere enn jeg som reagerer på forhold ved bloggen, så jeg tenkte vi kunne se om det går an å diskutere den på en saklig og konstruktiv måte. HI Anonymous poster hash: c059e...eb1 Jeg spør igjen - hvis du synes det er så bekymringsverdige ting som kommer frem på bloggen, hvorfor gjør du ikke noe med det? Du kan kontakte barnevern, politi, barneombudet. Hva gjør du? Og ikke gjem deg bak "saklig og konstruktivt", for det eneste som er saklig og konstruktivt hvis du/dere er så bekymret som dere gir uttrykk for, det er å ta saken videre! Anonymous poster hash: 08f4b...adb
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #10 Skrevet 29. desember 2016 Helt enig med deg HI. Det må mer fokus på bruk av barn i enkelte blogger. VP er spesielt kritikkverdig, da hun driver en hevnaksjon mot barnets far på blogg og sosiale medier. Det er derfor folk reagerer spesielt negativt mot denne bloggeren. Det er høyst kritikkverdig, og det går rett og slett ikke an av voksne folk å holde på slik! Barnevernet er drøyt å true med, men kritikk for det hun driver med er på sin plass! Stakkars barn som må lese alt dette om sin far, krydret med søte babybilder... De som forsvarer dette har ikke lest bloggen. Et hvert oppegående menneske reagerer på det! Anonymous poster hash: b56f5...1ef
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 29. desember 2016 #11 Skrevet 29. desember 2016 Hva/hvem er villa paprika?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #12 Skrevet 29. desember 2016 Helt enig med deg HI. Det må mer fokus på bruk av barn i enkelte blogger. VP er spesielt kritikkverdig, da hun driver en hevnaksjon mot barnets far på blogg og sosiale medier. Det er derfor folk reagerer spesielt negativt mot denne bloggeren. Det er høyst kritikkverdig, og det går rett og slett ikke an av voksne folk å holde på slik! Barnevernet er drøyt å true med, men kritikk for det hun driver med er på sin plass! Stakkars barn som må lese alt dette om sin far, krydret med søte babybilder... De som forsvarer dette har ikke lest bloggen. Et hvert oppegående menneske reagerer på det!Anonymous poster hash: b56f5...1ef Hva om du og HI bare diskuterer dette privat på PM? Så kan dere se om dere finner en løsning på problemet? Istedetfor å sitte her og spre enda mer eder og galle om alle som ikke er like perfekte som dere. Anonymous poster hash: 01b5e...e95
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #13 Skrevet 29. desember 2016 Bra du tok opp posten igjen! Er den andre slettet? Anonymous poster hash: ffbcf...43f
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #14 Skrevet 29. desember 2016 Det er tydeligvis flere enn jeg som reagerer på forhold ved bloggen, så jeg tenkte vi kunne se om det går an å diskutere den på en saklig og konstruktiv måte. HI Anonymous poster hash: c059e...eb1 Er du pukka nødt til å lese den bloggen...? Jeg har aldri lest den og føler derfor null trang til å kommentere "kritikkverdige ting" ved den. Gjør deg selv en tjeneste - slett det bokmerket og legg et på Aftenposten i stedet. Mye bedre lesestoff. Anonymous poster hash: 7956f...f74
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #15 Skrevet 29. desember 2016 Nei. Jeg synes ikke det. Kan du utdype hvorfor du tror det har rablet for henne?? Anonymous poster hash: cb997...e7d
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #16 Skrevet 29. desember 2016 Helt enig med deg HI. Det må mer fokus på bruk av barn i enkelte blogger. VP er spesielt kritikkverdig, da hun driver en hevnaksjon mot barnets far på blogg og sosiale medier. Det er derfor folk reagerer spesielt negativt mot denne bloggeren. Det er høyst kritikkverdig, og det går rett og slett ikke an av voksne folk å holde på slik! Barnevernet er drøyt å true med, men kritikk for det hun driver med er på sin plass! Stakkars barn som må lese alt dette om sin far, krydret med søte babybilder... De som forsvarer dette har ikke lest bloggen. Et hvert oppegående menneske reagerer på det!Anonymous poster hash: b56f5...1ef Men hvor mange kritiske tråder trenger vi. Det dre mener er kritikkverdig er opplest og vedtatt hundre ganger! Det er faktisk begrenset hvor mye "konstruktiv"kritikk et menneske skal måtte tåle. Ta saken videre med de instansene dere mener bør inn i bildet eller la det ligge. Slik dere holder på nå fører ingen ting godt med seg. Anonymous poster hash: 90513...92b
Modesty Blaise. Skrevet 29. desember 2016 #17 Skrevet 29. desember 2016 Tråden er igjen ryddet for personangrep og avsporinger. Må den ryddes en 3. gang, så vil tråden bli stengt. MB, moderator
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #18 Skrevet 29. desember 2016 Det er så synd at mobbekortet blir dratt med en gang man reagerer på blogger, eller at det er jeg som reagerer som det er noe galt med. Jeg skriver ikke stygge ting om privatpersoner på nett, og den er faktisk flere som reagerer på eksponeringen i bloggen. På tv2 deltok Villa Paprika i en diskusjon rundt eksponeringen av barn i blogg, og jurist Sara Grønvold mente at dette var direkte lovstridig. I bloggen vi diskuterer her blir det ekstra innviklet fordi det blandes inn så mye annet innhold sammen med stoff og bilder om barna. Hvorfor skal ikke slikt kunne taes opp her? Anonymous poster hash: c059e...eb1
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #19 Skrevet 29. desember 2016 Tråden er igjen ryddet for personangrep og avsporinger. Må den ryddes en 3. gang, så vil tråden bli stengt. MB, moderator Du bør kanskje ta en titt på bloggen moderator. Vi spekulerer ikke. Blogger legger alt offentlig Anonymous poster hash: ffbcf...43f
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #20 Skrevet 29. desember 2016 Hva om du og HI bare diskuterer dette privat på PM? Så kan dere se om dere finner en løsning på problemet? Istedetfor å sitte her og spre enda mer eder og galle om alle som ikke er like perfekte som dere. Anonymous poster hash: 01b5e...e95 Men i herrens navn og rike! Hva om du bare ikke klikker deg inn i tråden? Det er MANGE som vil ha fokus på eksponeringen av uskyldige barn. Og denne bloggen er i en egen klasse. Anonymous poster hash: b56f5...1ef
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #21 Skrevet 29. desember 2016 Tråden er igjen ryddet for personangrep og avsporinger. Må den ryddes en 3. gang, så vil tråden bli stengt. MB, moderator Bare å stenge den før du legger deg. Både du og jeg vet at her blir det usakligheter. 😂 Anonymous poster hash: cb997...e7d
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #22 Skrevet 29. desember 2016 Men i herrens navn og rike! Hva om du bare ikke klikker deg inn i tråden? Det er MANGE som vil ha fokus på eksponeringen av uskyldige barn. Og denne bloggen er i en egen klasse.Anonymous poster hash: b56f5...1ef Nei. Vi er ferdige med den diskusjonen. Det er bare du, HI og en person til som har lyst og diskutere dette nå. Anonymous poster hash: 01b5e...e95
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #23 Skrevet 29. desember 2016 Nei. Vi er ferdige med den diskusjonen. Det er bare du, HI og en person til som har lyst og diskutere dette nå. Anonymous poster hash: 01b5e...e95 Jeg er gjerne med på å diskutere hvor pen Villa Paprika er. Hun er veldig flott å se til. Stooooore pupper og tynn. Anonymous poster hash: 9a718...618
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #24 Skrevet 29. desember 2016 Nei. Vi er ferdige med den diskusjonen. Det er bare du, HI og en person til som har lyst og diskutere dette nå. Anonymous poster hash: 01b5e...e95 Men nå er dette et åpent forum hvor folk skal få diskutere hva de vil. Det er ikke du som bestemmer hva eller hvem folk skal få diskutere. Skulle jeg gått inn på alle trådene jeg var uenig i, eller fant uinteressante, så hadde jeg vært en meget travel dame. Dette temaet er for viktig til å bare gjemmes bort. Det er snakk om barns rett på privatliv. Disse bloggerene lever av å publisere innlegg om uskyldige barn, og enkelte, som VP, på en svært uetisk måte. Det er ikke mobbing eller "heksejakt". Anonymous poster hash: b56f5...1ef
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #25 Skrevet 29. desember 2016 http://www.seher.no/kjendis/rob-kardashian-fraktet-til-sykehus-i-all-hast/66579310 Er ikke historien om Rob og Blac mistenkelig lik Villa Paprika og forloveden. Tror dere hun planlegger et lignende stunt? De har jo fått eget tv-show! Kanskje vi snart får se de på tv? Anonymous poster hash: 9a718...618
Anbefalte innlegg