Gå til innhold

Dere som ikke tenner på mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere sex med han? Evt hvor ofte?

Hvem er det som tar initiativ?

Anonymous poster hash: ce2ed...9e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, tenner ikke på knokkelbein. Han er for tynn rett og slett.  Meget sjeldent sex og kan telle på 1 hånd hvor mange ganger det har skjedd på 5 år. 

Anonymous poster hash: 1eb6c...ad1
Skrevet

Nei, tenner ikke på knokkelbein. Han er for tynn rett og slett.  Meget sjeldent sex og kan telle på 1 hånd hvor mange ganger det har skjedd på 5 år. 

Hvorfor er dere sammen da?

Anonymous poster hash: 5af81...d58

Skrevet

Hvorfor er dere sammen da?

Anonymous poster hash: 5af81...d58

Trenger folk å knulle for å elske hverandre?

Anonymous poster hash: 8d56d...a42

Skrevet

Nei, tenner ikke på knokkelbein. Han er for tynn rett og slett. Meget sjeldent sex og kan telle på 1 hånd hvor mange ganger det har skjedd på 5 år.

Har dere snakket sammen om manglende sex? Har ingen av dere lyst på sex?

Anonymous poster hash: ce2ed...9e6

Skrevet

Ja, vi har sex. Jeg lukker øynene og fantaserer om ex-elskeren min, som var en gud i senga (men ikke i hodet).

Funker greit. Hva han tenker på vet jeg ikke. Jeg er helt ærlig ganske heit og egentlig kjempesnill, så han er vel fornøyd... huff. Skulle ønske jeg tente på han. Dessverre er han kjedelig og klossete i senga, han gidder ikke prøve hardt selv om jeg har lært han opp over mange år. Sex for han er å oppnå orgasme selv. Er så lei. Men vi holder ut ei stund til...

Anonymous poster hash: c35c1...07e

Skrevet

Har ikke hatt sex med mannen på 6 år. Tenner like mye på han som jeg tenner på et eple.

Vi ble enige om åpent forhold for 2 år siden, så jeg eksperimenterer med sex på andre arenaer med en elsker som er helt himmelsk i senga og som jeg tenner ekstremt på.

Denne situasjonen funker enn så lenge, til barna er større og økonomien bedre. Da kommer vi nok til å gå fra hverandre.

Anonymous poster hash: 999b4...d9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...