Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #1 Skrevet 29. desember 2016 Jeg og samboeren min hadde planlagt å dra å se Hakkebakkeskogen med barna. Nå er han hjemme på sin hjemplass mens jeg er igjen og jobber. Jeg har snakket om at jeg ville se Hakkebakkeskogen med de, for jeg føler at jeg aldri kan finne på noe med de. De er skikkelige gutter, som gjør mye "gutte-greier" med faren sin, så jeg hadde såå lyst å gjøre noe med de jeg og. Og denne filmen ville jeg se. Fikk nå vite at han og broren og barna han skal dra og se den. Og jeg ble faktisk lei meg!! Når han først er hjemme på besøk, kan de ikke gjøre noe annet da, MÅ de gjøre den ene tingen jeg hadde skikkelig lyst til med de? Og jeg kan jo ikke dra å se den en gang til med de. Synes dere jeg er teit som reagerer? Er jo sikkert det og, men hadde som sagt planlagt å gjøre det når han jobber neste helg og vi er hjemme alene. Mest lyst å si at de ikke kan dra.... Anonymous poster hash: 81ec1...a6f
Blondzilla Skrevet 29. desember 2016 #2 Skrevet 29. desember 2016 Synes du er litt teit. Jeg har også tre gutter og klarer da å finne på ting med dem selvom de er gutter. Jeg skjønner ikke problemet.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #3 Skrevet 29. desember 2016 Hadde ikke sagt nei til at barna mine (og da jeg) fikk dra på kino med onkel og søskenbarn, bare fordi en voksen kunne bli skuffa over det. Det blir for dumt.. Anonymous poster hash: 159ff...700
Fullrulle86 Skrevet 29. desember 2016 #4 Skrevet 29. desember 2016 Jeg skjønner du blir lei deg, men ja, du er litt teit! Dette handler om dine egne behov for tid med barna, ikke barnas... la de kose seg! De vil helt sikkert gå på kino me deg en annen gang
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #5 Skrevet 29. desember 2016 Jeg ønsker at de skal kose seg, virkelig. Hadde bare så fryktelig lyst til at de skulle dra dit med meg. Det jeg synes er så dumt er at faren viste såå godt at jeg ville dra. Det er så mye annet de kunne gjøre, måtte de dra og gjøre akkurat det jeg ville. Anonymous poster hash: 81ec1...a6f
Mandala Skrevet 29. desember 2016 #6 Skrevet 29. desember 2016 Litt teit. Og jeg hadde følt meg skikkelig teit hvis jeg måtte si til min familie at vi ikke kan dra på kino fordi samboeren min legger ned veto mot det. At h*n holder av den filmen til om ti dager.
Fru vims Skrevet 29. desember 2016 #7 Skrevet 29. desember 2016 (endret) Ja det er litt teit. Tenker at barna koser seg på kino med onkel og søskenbarn, og da burde du legge egne behov til siden. Endret 29. desember 2016 av Fru vims
Fullrulle86 Skrevet 29. desember 2016 #8 Skrevet 29. desember 2016 Jeg ønsker at de skal kose seg, virkelig. Hadde bare så fryktelig lyst til at de skulle dra dit med meg. Det jeg synes er så dumt er at faren viste såå godt at jeg ville dra. Det er så mye annet de kunne gjøre, måtte de dra og gjøre akkurat det jeg ville. Anonymous poster hash: 81ec1...a6f Ja jeg forstår det, men hva skulle han svart da viss de ble invitert av broren? "Nei vi kan ikke bli med for vi skal se den senere med mammaen"?
Superdolly Skrevet 29. desember 2016 #9 Skrevet 29. desember 2016 Men hvorfor kan ikke du ta med deg barna på kino og se den samme filmen igjen om ti dager? Barn liker gjentakelser og vil jo gjerne se samme film flere ganger, lese samme bok til de kan den utenat... Det er litt korttenkt av samboeren din å gjøre dette når du har vært tydelig på at det er viktig for deg, samtidig tenker jeg at det ville vært rart å avslå hvis hans bror inviterte ham og ungene på kino fordi du ville bli så skuffet.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #10 Skrevet 29. desember 2016 Ja jeg forstår det, men hva skulle han svart da viss de ble invitert av broren? "Nei vi kan ikke bli med for vi skal se den senere med mammaen"? Ja, det synes jeg faktisk jeg! For jeg hadde så innmari lyst, og det vist han. Han og broren kunne funnet på masse annet, lekeland, svømmehall, en annen film, ut på skogstur. Anonymous poster hash: 81ec1...a6f
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #11 Skrevet 29. desember 2016 Der er flere artige filmer å se med guttene. Anonymous poster hash: 10dd7...55b
Yellow Brick Road Skrevet 29. desember 2016 #12 Skrevet 29. desember 2016 Ja, det synes jeg faktisk jeg! For jeg hadde så innmari lyst, og det vist han. Han og broren kunne funnet på masse annet, lekeland, svømmehall, en annen film, ut på skogstur. Anonymous poster hash: 81ec1...a6f Og det kan ikke du?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #13 Skrevet 29. desember 2016 Og det kan ikke du? Jo såklart, og det gjør jeg og. Men akkurat DENNE filmen ville jeg se med de... Anonymous poster hash: 81ec1...a6f
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #14 Skrevet 29. desember 2016 Så det du sier er at du foretrekker å gjøre "late" aktiviteter så kan pappa ta de slitsomme? Anonymous poster hash: 59522...86d
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #15 Skrevet 29. desember 2016 Så det du sier er at du foretrekker å gjøre "late" aktiviteter så kan pappa ta de slitsomme? Anonymous poster hash: 59522...86d Det er ikke det jeg sier nei Det er jeg som er mest på tur og ute og sykler og aker med e. Men akkurat denne historien elsker jeg, og hadde gledet meg SÅÅÅ til å se den. Og det sårer meg litt at han ikke kan se en annen film når jeg har så lyst å se den. At han ikke hører når jeg sier noe, og respekterer det. Jeg er aldri på kino med de, men akkurat denne tenkte jeg dra på! Anonymous poster hash: 81ec1...a6f
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #16 Skrevet 29. desember 2016 Du kan se den når den kommer på Blu-ray eller noe, så kan du se en annen film på kino. Han skjønner vel ikke at det er du som vil se denne filmen. Skjønner forsåvidt ikke jeg heller😜 Anonymous poster hash: fd9e8...b30
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #17 Skrevet 29. desember 2016 Forstår om du ble skuffet og litt lei deg. Likevel er du utrolig teit og barnslig om du sier de «ikke får lov». Du er voksen noe som innebærer at du må sette dine egne behov til side. Dette er virkelig ikke noe å lage en sak ut av. Evnt kan du nevne det til mannen (på en fin måte) at du synes det var litt synd fordi du hadde gledet deg til å se den med barna. Anonymous poster hash: a2e6b...cf8
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #18 Skrevet 29. desember 2016 Selvsagt kan dere se den på kino en gang til! Vi ser ofte filmer vi liker to ganger på kino å det er like koselig. Snakk om å lage problemer ut av ingenting!! Anonymous poster hash: 5ecbf...d5b
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #19 Skrevet 29. desember 2016 Jeg og samboeren min hadde planlagt å dra å se Hakkebakkeskogen med barna. Nå er han hjemme på sin hjemplass mens jeg er igjen og jobber. Jeg har snakket om at jeg ville se Hakkebakkeskogen med de, for jeg føler at jeg aldri kan finne på noe med de. De er skikkelige gutter, som gjør mye "gutte-greier" med faren sin, så jeg hadde såå lyst å gjøre noe med de jeg og. Og denne filmen ville jeg se. Fikk nå vite at han og broren og barna han skal dra og se den. Og jeg ble faktisk lei meg!! Når han først er hjemme på besøk, kan de ikke gjøre noe annet da, MÅ de gjøre den ene tingen jeg hadde skikkelig lyst til med de? Og jeg kan jo ikke dra å se den en gang til med de. Synes dere jeg er teit som reagerer? Er jo sikkert det og, men hadde som sagt planlagt å gjøre det når han jobber neste helg og vi er hjemme alene. Mest lyst å si at de ikke kan dra.... Anonymous poster hash: 81ec1...a6f Jeg skjønner deg! Hadde også blitt irritert. Når du har gitt beskjed om at du ønsker å ta de med på akkurat den filmen, og du har forklart hvordan du føler det, så kunne papsen tatt hensyn og gjort noe annet med de! Sånn gjør vi det hos oss, og det går begge veier selvsagt. Anonymous poster hash: 7b5f9...666
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #20 Skrevet 29. desember 2016 JA - der er teit! (Ikke mer å si...) Anonymous poster hash: 130eb...2ec
Miss Chocolate Skrevet 29. desember 2016 #21 Skrevet 29. desember 2016 Jeg synes du overreagerer. Jeg har tre gutter og finner da på masse med guttene fordet om de er gutter. I dag har vi stått på skøyter.
soleia Skrevet 29. desember 2016 #22 Skrevet 29. desember 2016 Skjønar forsåvidt skuffelsen, men synes det er teit å lage sak ut av det. Sjølvsagt må dei få gå på kino med onkel og søskenbarn.
anonomous Skrevet 29. desember 2016 #23 Skrevet 29. desember 2016 Ja du er litt teit nå, du kan ta de med på kino senere (til og med på samme film 😱)
me_87 Skrevet 29. desember 2016 #24 Skrevet 29. desember 2016 Barn liker gjentagelser så er ingenting i veien for at dere kan gå på kino å se samme filmen etter nyttår.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2016 #25 Skrevet 29. desember 2016 Føle med deg HI. Jeg hade blitt veldig trist, og skuffet. Anonymous poster hash: e35af...075
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå